Mammaønske❤️ Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 hei, jeg er en jente på 23 år, meg og samboeren har prøvd i bli gravid i snart 2 år, jeg har fått påvist pcos.. og satt på metformin.. noen som har noe erfaring?? vil det ta lang tid før jeg evt blir gravid?? jeg har ustabilsyklus.. fra 30 -43 dager.. er tynn, kanskje før tynn.. veier 50kg, er 165 høy.. Noen som ellers har gode råd.. Takker for svar..
luva* Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Hei, Jeg hadde uregelmessig syklus (lang og ofte uten eggløsning.) Har nå gått på metformin i tre år. Fikk regelmessig syklus i løpet av et par måneder på metforming, og gikk ned ca 20 kilo. Nå er jeg blitt gravid på første forsøk. Så det gjorde i alle fall susen for meg.
Amy85 Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Samme situasjon som deg for et par år siden, me ble satt på metformin og fikk pergotime som skulle stimulere eggløsning. Da satt spiren raskt, og man slapp å "gjette" seg fram til eggløsning... Så kanskje du skulle spørre om en pergotimeresept?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå