Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere forslag til en cd med norske barnesanger? Helst ikke sunget av en haug med små unger - litt vanskelig å følge med teksten =)

Har en liten gutt på 8,5 mnd og singer stortsett nederlandske sanger nå. Kommer ikke lenger enn "det snør det snør" men det singer man jo ikke sommerstid. Og så "pusspuss så får du en suss...." da =) Etter å ha lært norsk for et par år siden er det vel på tiden å sette meg i norske barnesanger!!!

Alle tips velkommen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet de selger noe som heter baby hist på simo butikkene i bergen.. er ulike cd`er me ulik,e mengder sanger og slikt mne har ikke hørt på de..ene har i allefall ca 30 sanger..

Skrevet

Jenta mi digger smurfecd´en, den med Geir Børresen. Lyser opp hver gang jeg setter den på. Hun er 10,5 måned, men vi har spilt den i flere måneder nå.

Passer jo bra til nicket ditt=)

Skrevet

Hei smurf08

Jeg anbefaller deg å kjøpe denne:

Barnas bibliotek. det er 8 cd i en bok: De 168 mest kjente barne klassikere. med: Sidsel Ryen, Eli Rygg, Henki Kolstad, Sverre Holm m.fl.

den innholder:

- barnesangene

- barnevisene

-godnattasangene

eventyrene

rim og reglene.

Jeg synes det er veldig god. jeg er ikke norsk men jeg synes de er gode og barne mitt liker å høre og danse til sangene.

Jeg kjøpte det ifør på post kontoret når jeg var gravid.

Jeg håper du finne det.

'

Skrevet

Jeg anbefaler deg å bruke biblioteket. Lån cd`r i fleng og kjøp de du liker :D

Skrevet

Takk for svar, alle sammen =)

Har ikke tenkt på biblioteket - shame on me. Så vant til å kjøpe på iTunes. Og da kjøper man jo det man liker =) Det blir nok norske barnesanger til helgen!!

Skrevet

Barnas viser eller noe, der er alle de "tradisjonelle" barnesangene:) Kjempe fin!:)

Skrevet

Barnas Viser 1-3 er SUPER-fine=) Alle de gode, gamle klassikerne samlet på ett sted!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...