Gå til innhold

måtte bare teste nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og den var som forventet negativ. er kun 8 dpo i dag.

brukte en billigtest, en loddrett strek. men kom opp en vannrett etter 5 min. noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd det, men var ikke mer gravid for det.

Er også 8 DPO idag og testet negativt. Hadde egentlig tenkt å vente til lørdag, men så hadde jeg flere tester igjen enn jeg husket, og jeg skulle til tannlegen idag, og der må man jo si i fra om man er gravid ;-P

Er alltid på jakt etter dårlige unnskyldninger for å teste tidlig.

Jeg spurte like vel for sikkerhets skyld å få slikt bly "teppe" på magen når tannlegen tok bilde.

Skrevet

er jo egentlig bare tull å teste, sjansen er jo minimal for at den er positiv. dessuten tok jeg på dagen :P hehe

har fått positive el-tester i 2 dager nå, men har ingen spes symptomer fra halsbrann. litt stikking og sånt, men er så lite. så kan jo være hva som helst.

tenkte også å teste lørdag =)

første pp jeg fant el, så håper. aldri hatt noe problem å blitt gravid før. men tiden får vise.

har du noen symptomer? har dere prøvd lenge?

Skrevet

Jeg er kvalm, men tror nok heller grunnen til det er at jeg har en liten hjernrystelse for øyeblikket (og burde ikke sitte forrand PC'en)

Eller endel stikking i magen.

Puppene er også ømme, men det er de bestandig mellom EL og IKM.

Ellers så hadde jeg veldig mye smerter 5-6 DPO. Festesmerter???

Skrevet

Glemte å si. Er i 6. pp etter MA

Skrevet

ja kanskje det er festesmerter? krysser fingrene for det :) hadde stikkinger 2 dager etter el jeg, aner ikke hva det var. kommer litt nå og da, spes om morgenen. leter etter symptomer :P

vært gravid 3 ganger, de gangene hadde jeg aldri symptomer før mensen uteble. men kvalmen kom kraftig etter 4 uker var passert :S

jeg sluttet med pillene i januar, er i vår 3pp. men altså 1 pp hvor jeg har fått påvist el.

Skrevet

Måtte teste i dag jeg også men den var negativ gitt.Ikke en antydnin til strek nr 2 engang...

Har vel ikke ikm før til helgen,men hadde sinnsykt vondt i magen i morres og litt mindre senere på dagen,så tenkte at kanskje...

Lykke til til dere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...