Gjest Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Hei!Idag hadde eg egguttak.Grua meg veldig for har lest her inne at det er så grusomt.Men det var ingenting,fikk godt me avslappende.De fikk ud 20 folikkler=)Så det må jo vere noe brukbart der.Måtte vente 1 time før vi fikk lov til å gå fra sykehuset,fin i form rett etter at eg var ferdi=)Så nå er det bare å vente til fredag,og innsett=)
grace&hope Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Så godt å høre! Lykke til på fredag, la oss få høre hvordan det går. Jeg begynner med sprøyter i dag, så tida går faktisk ganske fort!
gull-håp Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Det kan variere kor greit uttaket går. Kjempeflott at det gikk så bra. Gratulerer så langt, og lykke til med innsetting og ruging. Ta godt vare på deg selv
Gjest Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Lykke til, Ruli! ) Det var jo mange egg da.. Jeg hadde også uttak i dag, fikk ut fem egg
MammaHåpet Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Ja det varierer mye, men ofte gjör det vont når man har mange egg, altså overstimulert. det var flaks for deg at det ikke gjorde vont. jeg hadde 29, og det gjorde veldig vont, måtte få ekstra smertestillende. det er sikkert mange som kan brukes med deg da, det går sikkert kjempefint!
Gjest Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 mamma10 Hei!Eg var ikkje overstimulert.Det er vell vondt å ta ud så mange vist enn er overstimulert?...
MammaHåpet Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Ruli: okey, da hadde du bare mange egg, det var bra du ikke ble overstimulert da, det er ikke noe göy, da er det ganske vont og man blir så dårlig i hele kroppen. lykke til nå
to snart tre Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Hei Ruli. Såååå artig å høre at det gikk bra. Tenkte på deg i dag, ogtenkte at det måtte jo være denne uken du skulle ta ut da du ligger like foran meg i regimet. Selv er jeg i gang på sprøyter, går som en drøm:) Gleder meg til UL om en uke og ikke minst se hvor mange egg som kommer ut og hvor mange som blir befruktet/kan brukes. Fortsett å holde oss oppdatert da, spennende dager dette her:) Klem
Gjest Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Hei to snart tre.Ringte riksen idag,og fikk vite at 4 av eggene var befruktet=)Så imorra kl 13 skal de sette tebake 1 egg=)E kjempespennans.Alt har jo gått så smertefritt for mg og på både spray,sprøyter,uttak og nå befruktninga..Du har noe og se fram til=)Lykke til!!
anneman Skrevet 14. august 2009 #10 Skrevet 14. august 2009 Lykke til Ruli... eg hadde uttak på tirsdag og fikk satt inn igår..synes det har gått kjempe fint. Krysser fingrene for oss alle!!
to snart tre Skrevet 14. august 2009 #11 Skrevet 14. august 2009 Hei Ruli. Så bra høre!!! Kjenner selv at jeg er sååå spent nå at jeg nesten ikke klarer å vente. Føles som om dagene sneiler seg avgårde. Sprøytene går helt suverent å ta hver dag, så det er bare det enkleste å holde på med i prosessen så langt.Godt å høre at uttak gikk bra og var mindre smertefullt enn du hadde regnet med. 4 befruktet egg er jo super bra. Gikk innsettingen i dag bra og fikk du alle de andre 3 på frys? Gleder meg til å høre siste oppdatering:)
grace&hope Skrevet 14. august 2009 #12 Skrevet 14. august 2009 Spennende, spennende!!! Så bra at hele prosessen har gått så fint, Ruli. To snart tre: Sprøytene går bra her også, og hodepinen fra sprayen begynner å gi seg - godt! Ikke lenge til vi skal på UL nå, det blir superspennende!! Hang in there - plutselig er det vår tur også (prøver så godt jeg kan å være optimistisk... he, he:-)).
Gjest Skrevet 15. august 2009 #13 Skrevet 15. august 2009 to snart tre.Hei!Innsettinga gjikk og kjempefint,fikk inn et veldig godt egg sa legen,Det var litt som samlebånd det var liksom bare inn og få gjort det så var det ut igjen.Eg måtte selv spør om ting.Syns de kunne fortelt litt om egg og sædceller,er jo gøy og høre hvor mange sædceller der var,eg spurte og dar var 15 millioner celler,helt utrolig=)Idag skal eg få kjøpt inn noen gravi tester,klarer ikkje vente 12 dager.Mannen las på ein plakat som hang på veggen at egget fester seg etter 150 timer.Da må det jo slå ut på testen skulle enn tro=)Lykke lykke til videre,hold meg oppdatert da,Er supert og ver ruger=)
to snart tre Skrevet 15. august 2009 #14 Skrevet 15. august 2009 Hei. Så artig å høre fra begge to. Jeg tenker bare nå at nå må det gå som det går, det er ikke plass til mer grubling i hodet om dagen så nå må jeg forsøke å bare vente til UL til fredag og høre hva de sier. Men må innrømme at jeg er spent på antall folikkposer og hvordan det ser ut. Og ikke minst; tidligere har jeg gruet meg litt til uttaket som mange sier er ille, nå gleder jeg meg bare:) Håper virkelig at vi alle får spiren til å sitte nå
grace&hope Skrevet 17. august 2009 #15 Skrevet 17. august 2009 Det er koselig å ha noen å holde følge med i denne prosessen! Føler meg litt alene i den virkelig verden. Må få høre fra deg på fredag da, så satser vi alt på at det blir uttak og innsett for begge to neste uke!
to snart tre Skrevet 17. august 2009 #16 Skrevet 17. august 2009 Helt enig!! Føles litt alene, de som vet om dette rundt meg har ingen egen erfaring, så det klarer ikke å sette seg inn i dette helt... Godt jeg har dere her inne:) Jeg kommer helt sikkert til å være her inne fredag kveld vil jeg tro, er nok spent etter UL på formiddagen. Håper bare at det ser bra ut, og at de går for uttak som planlagt i begynnelsen av neste uke. Tvi tvi til deg på fredag. Utrolig artig at vi har helt likt regime, spennende å se etter fredag hvordan vi begge ligger ann til uttak...
4 barns mor :) Skrevet 17. august 2009 #17 Skrevet 17. august 2009 Heisann jenter, Jeg ligger også helt likt som deg to snart tre og grace&hope. Spennende dette her. Jeg grugleder meg til fredag og "dommen" etter ul. Hvordan går det med stikkinga deres? Kjenner dere noe? Jeg er nemlig helt utrolig øm på begge sider og sliter en del med å ligge eller sitte i samme stilling over tid.. Det er liksom ikke "plass" der inne.. Det er ikke vondt altså, bare litt ubehagelig.. Ønsker dere som har hatt uttak masse lykke til, krysser fingre og tær for dere!
grace&hope Skrevet 17. august 2009 #18 Skrevet 17. august 2009 Hei! Ja, dette er veldig spennende. Gru-gleder meg til fredag. Stikkinga går bra, kjenner egentlig ikke så mye jeg. Har litt vondt i magen inni mellom, nesten som milde menssmerter, litt murring nederst i magen. Men vanskelig å vite om det er pga sprøytene... Det virker som det er veldig individuelt hvordan man reagerer på både spray og sprøyter, og det ene er ikke nødvendigvis bedre eller mer riktig enn det andre! Masse lykke til til deg også, hold oss oppdatert:-)
to snart tre Skrevet 19. august 2009 #19 Skrevet 19. august 2009 Hei Jenter. Ja her går det bra, og jeg merker at jeg gleder og gruer meg til fredag, ja hva dommen blir:) Har tenkt på det som ble nevnt her at jeg merker at det skjer noe - godt det er flere som kjenner til det. Merker jeg er ganske øm nederst i lysken/magen, er det ikke nok egg der så skjønner jeg ingenting. Føler meg "full av egg" og snart kommer det vel bare klukk klukk ut av munnen min når jeg snakker... ha ha ha Kjempe spent p¨å hva UL viser, om antall folikkposer som kanskje kan gi en pekepinne på antall egg. Så gjelder det bare å få de ut og få de til å bli befruktet da... Nei jenter, dette er spennende dager. Merker jeg ikke får gjort særlig mye på jobb om dagen. Hilsen ei som føler seg som en "frittgående høne" for tiden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå