*Lykkeliten* Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Hei! Sitter her å venter på mensen.. Har gått 2 dager over ikm nå, men tør ikke å teste.. Har fått NEG test så mange ganger før at jeg heller venter ett par dager.. Blir sååå skuffa.. Men idag fikk jeg helt hvit utflod, og skikkelig "strekkbar" eller hvordan skal jeg kalle det..? Har hatt murringer i 4-5dager nå.. Også har jeg ikke fått godtesuget jeg bruker å få 2 dager før mensen, hehe.. Det er også nokså rart.. Det kan vell ikke være el-slimet NÅ? Det ligner veldig på den..hmmm... Hva var deres første tegn på graviditet? Blir kjempe glad for alle svar! =) Vi har prøvd i over ett år, og nu er det lenge siden jeg har vært her inne.. Ha en fin dag!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Hei Lykkeliten! Jeg ventet også til to dager over ikm med å teste, for jeg ville ikke kjøpe test unødig hvis mensen bare var litt forsinket.. Løp på do i ett sett, for jeg følte hele tiden at mensen kom..men, det gjorde den ikke.. Det murret i magen slik som det pleier å gjøre når mensen kommer, og det var små stikkinger som jeg også pleide å ha.. Testet positivt midt på dagen to dager etter ikm. Altså fram til ikm var det ingenting som tydet på at jeg var gravid..men, når murringene varte og varte etter ikm så fikk jeg et håp..for murringene pleier ikke å vare så mange dager før mensen viser seg.. Lykke til Nå er jeg 12+3
LivK har født Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Samme her! Mensmurringer som vedvarte. Jeg hadde en liten blødning rundt den tiden da jeg ventet mens, men det gav seg bare. Jeg også løp på do i ett sett, gikk med bind og sågar tampong i påvente av den røde floden, kjøpte flere pakker bind, SÅ kjøpte jeg testen, hehe, ikke helt planlagt og ganske uventet, kan du si! Men det var økt utflod som satte meg på sporet, siden det normalt blir litt "tørke" hos meg etter mens. (litt detaljert, der ja...)
*Lykkeliten* Skrevet 13. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2009 Hei! Tusen takk for svar begge to! =) Jeg har nokså mye utflod, og ingen tegn til mensen..=) Skulle hatt mensen på mandag.. Nu har jeg blitt litt utålmodig, men tror jeg venter med testinga. =) Går også ofte på do og sjekker, og blir like glad hver gang når jeg ser at det ikke er mensen som kommer, men maaaasse utflod..=)) hehe.. I tillegg har jeg skikkelig vondt i hodet?.. Hadde det igår og.. *Håååper*
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Jeg fikk mensen den dagen jeg skulle ha mensen, men hadde den i ca bare en halv dag... Skjønte det med en gang, men tok ikke test for over en uke etter. Ville ikke ta den, ville ikke ha bevistet og at det skulle bli virkelig! Var kjemperedd..... Hadde det ikke vært for at naboen kjøpte test til meg og truga meg til å ta den så hadde jeg vel gått rundt i min en lille koma-verden enda! Hehe...Hadde som deg også hodepine, noe jeg ikke er så plaget med ellers, pluss at jeg var noe mer trøtt enn ellers.. Ikke var jeg kvalm, hadde ømme pupper eller noe slikt, men jeg bare skjønte det, som om kroppen sa ifra at her er det ting som skjer, var helt i min egen verden hele tiden... Graviditeten var ikke planlagt, men jeg har ønsket meg et barn lenge igjen, så nå er det bare lykke:D
*Lykkeliten* Skrevet 13. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2009 Du e bra heldig må jeg si. =) Vi har strevd for å få det til.. Det passer liksom så bra nå. =) Vi har en liten en på 3år..=) Han er det største som har skjedd oss og vi vet hva vi går til..=) Har sååå lyst på en til!!! Skal kanskje ta testen imårra, hvis jeg tør da.. Har hatt murringer i hele dagen, og nu begynte puppan å føles rare.. Det stikker (kanskje innbilling) ? hehe..
LivK har født Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Gi oss en lyd når du har testet, da!!
*Lykkeliten* Skrevet 16. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2009 Har enda ikke testet.. Har ikke fått mensen heller Og det murrer hele tiden, kjenner det hver dag.. Hvordan er det med magen deres? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå