Gå til innhold

Spørsmål til alle som har/har hatt Simo DUO!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt å kjøpe simo kombi på tilbud nå, men det er kun duo-vogna som er igjen i fargen vi vil ha.

Jeg lurer på om dere som har DUO-vogna, fortsatt har mulighet til å bruke bagdelen som en bærebag? Går det feks an å klipse av bagdelen når barnet ligger oppi og sover, og bære med seg bagen inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å ta av bagdelen. Det er håndtak sånn at du får bært den. Fordelene med Duovoga er at bagdelen er større. Ulempen er at baddelen er tyngre. Det har ikke vært noe problem for oss. Vi er kjempe fornøyd med vogna :-)

Skrevet

Det er bærestropper på Duo-bagen ja, og man kan klipse av og bære den med seg, men den er stor og gjerne tung når babyen ligger oppi, og blir fort litt risting for babyen når man bærer den.

Skrevet

Ok, så disse klipsene stikker ikke ned under bagen, slik at den ikke kan stå på gulvet feks? Er den så tung at dere nesten ikke klarer å ta med bagen inn? (Kommer jo ann på babyen, selvsagt, men).

Jeg vil nødig måtte kjøpe kombi-vogna til fullpris, når jeg kan kjøpe duo-vogna på salg. Den eneste grunnen til at jeg vil ha kombivogn, er at med vårt forrige barn så benyttet vi oss mye av å ta med bagen inn etter å ha gått tur. Dersom dette er mulig, om enn litt tyngre, med duo-vogna, kan jeg jo like gjerne kjøpe den.

Skrevet

Du kan fint sette bagen på gulvet. Jeg er veldig godt fornøyd med vår duovogn, selv om det er sant at den er en smule tung :-)

Skrevet

Da har jeg bestilt duo-vogna på Babyshop. Men nå ser jeg på simo.no at man bruker samme kalesje til både bagen og sportssetet?

Har bestilt i fargen olivengrønn, og er litt redd for at kalesjen da vil falme raskere enn resten? Skal bruke bare sportsdelen nå, og så bruke bagdelen når neste barn kommer. Føler dere at fargen holder seg godt, eller?

Skrevet

Vår er mørkeblå av farge og den er ikke falmet. Har vært brukt daglig siden september i fjor :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...