Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vanlig å begynne med dette? Og noen som vet om hvor de har det i Bergen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte da han var 6 uker..

Men da jeg ikke bor i Bergen kan jeg ikke hjelpe deg med mer enn det:o)

Skrevet

vi begynner nå når han er 4mnd:) leste et sted at det var lurt å begynne innen de var et halvt år TROR jeg pga en lukkemuskel ifht vannet:)

Skrevet

heisann....=)

jeg har også lurt masse på dette...og jeg bor i bergen...Vet de har på vannkanten..men er veldig dyrt der... så vi har tenkt til å begynne på breistein,er en svømmehal der som helsesøster anbefalte... min lille prinsesse er 4 mnd og eg vil helst begynne snart sånn det ikke blir så "skummelt"=)

Skrevet

Vi begynte når lille blå var 3 mnd :)

Skrevet

Vi begynner i slutten av august, og da er hun 8 mnd ;)

Skrevet

Vi begynte på første kurset når snuppa var 3 mnd. Nå skal vi skal vi snart starte på det tredje kurset - babysvøming er gøy :-) Bor i Oslo, så jeg vet ikke hvor de har det i Bergen

Skrevet

har de på breistein? kor? og pris?

går å lurer på om eg skla ha min lile rosa på det og..

Skrevet

begynte med begge da de var 6 uker.. kjempe gøy! De ELSKER vann!!

Skrevet

Vi begynte på babysvømming idag, og det var helt fantastisk!!!!! Lillegutt er 4 mnd idag. Han stooooooooooooooor koste seg i vannet! Anbefales på det varmeste. Forøvrig bor vi i Kristiansand så vet ikke hvor de har babysvømming i Bergen...

Skrevet

Det er en skole på breistein,en for høyere utdanning... kjører ned mot breistein,følger veien noen hundre meter,så kommer du til en sving og før svingen skal du til venstre=) står ett skilt tror eg til den skolen..husker ikke hva den heter...hehe...men vet ikke ang pris ennå...tenkte å ringe å høre når vi kommer hjem fra ferie=)

Skrevet

oki,kan ikke du sende meg en pm når du vet? bor 10 min fra breistein...

Skrevet

ok....skal ta og gjøre det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...