Gå til innhold

Trenger hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere har sikker hørt dette spørsmålet før. Men hvor sent har dere testet positivt?

Noen så har hatt hormonspiral? Tok det lang tid før dere kom inn i mensen rytmen igjen?

Er nå 9 dager på overtid og veldig forrviret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe??

Skrevet

hei har ikke så mye erfaring på området, men har ei jente på 2 nå og når jeg ble gravid med henne, slo ikke testen positivt ut før ca 9-10 dager på overtid.

Gikk ikke på hormoner så vet ikke hvordan det fungerer.

Prøver på nr 2 nå og venter mens til helgen, men kan jo ta litt tid før jeg får vite om det er i boks :) krysser fingrene

Lykke til "Håper"

Skrevet

Tusen takk:)

Kanskje jeg ska ta en test i morgen også. Da er det kanskje håp for meg enda.

Jeg har en jente på 2,5 og med henne så merket jeg ikke at jeg var gravid før jeg var 9 uker på vei. Men det var ikke planlagt så da var jeg ikke oppmerksom på noe symptomer eller noe.

Du må ha masse lykke til til helgen. Så krysser vi fingrene på at Tr holder seg borte.

Skrevet

Jepp hadde vært koselig med en liten en i slutten av april

Skrevet

snart 4 uker over ikm, og tester fortsatt neg. Har brukt minipillen tidligere, men sluttet for 2 mnd siden... Hat kun en mens etter dette! What to do?

Skrevet

4 uker!!! E ganske lenge d. Har du vært hos legen? Jeg tok ut hormonspiral i april men har fått mensen nok så likt kver mnd. Eg e 10 dagar øve tiden og jeg vurdere å ringe legen min i morgen.

Skrevet

Jepp, vært hos legen.. Neg. test. Hun mente at jeg kunne være gravid /kunne blitt innen siste mnd uten at det vises på test. Skulle vente en stund og teste igjen, kunne ikke love at jeg IKKE er gravid. Men nå er fortsatt en uke gått siden jeg var der og fortsatt ingen tegn på TR, og fortsatt neg.test... AHHH!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...