waschera Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 En eller annen skriveform av dette navnet, hvilken er finest? Synes kanskje navnet blir litt kort alene, skulle jeg kombinert det med et mellomnavn? i såfall noen gode forslag? Har også tenkt på: Sienna Jenny/Jennie Adriana Aurora Er veldig åpen for forslag også Synes folk her er veldig flinke med navn og mange med ulike meninger, så setter stor pris på tilbakemeldinger!!
prebs Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Jeg liker stavingen Maja best. Maya er best i utlandet. Fint navn. Jeg synes det står best alene, men det er mye det kan kombineres med: Maja Helene Maja Kristine Maja Elisabeth Maja Louise Maja Hermine Maja Sienna (!) Ellers liker jeg Aurora veldig godt og Jenny er helt fint. Adriana og Sienna synes jeg blir harry på norsk. Vurdert: Maria Milla Mathea Johanne Johanna Julia Synne
waschera Skrevet 12. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2009 Maja Louise var faktisk fint! Kom på et annet forslag også, Maja Noelle, synes ikke det var så dumt heller når jeg fikk smakt litt på det.. Andre med meninger?
Castho Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Maja er helt klart finest. Jeg er ingen fan av mellomnavn og synes Maja står godt alene men hvis du skulle kombinert synes jeg Maja Aurora er best av dine forslag.
Miranda har født :-) Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Maja syns jeg er penest, men hvis jeg bodde eller skulle bodd i utlandet ville jeg skrevet Maya. Nydelig navn! Sienna er også kult! Jeg syns Maja Sienna passet bra :-) Jenny er også pent, men ikke blant mine favoritter. Adriana heter datteren min, så det navnet elsker jeg! Hva med Maja Adriana? Aurora liker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå