Calexico Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Hvordan er det å sole seg når man er gravid? Har hørt at man ikke skal gjøre det, men gravide bor da i varme land der de er i varme og sol hele tiden, og det går bra. Noen som veit?
b77h Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Sol er kjempebra og viktig for et sunt svangerskap! Men du må bare passe på å ikke bli alt for varm + tror det er lurt å dekke til magen (iallefal når fosteret blir større). Og prøv å sole deg litt uten solkrem, da klarer kroppen din å produsere d-vitamin. Viktig m sol og dagslys iallefal 5-15 min hver dag, uten solkrem. Og skal du bruke solkrem så vær obs på at fysisk filter inneholder mange farlige stoffer og dritt som du ikke vil ha inn i kroppen din nå. Kjøp solkrem m fysisk filter og uten parabener og andre skumle ting. Eks den norske solkremen dr. Wollan er bra (helsekost), ellers finnes det ok solkrem i andre helsekostmerker også. ut og nyt solen :-)
Calexico Skrevet 12. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2009 Tusen takk for svar:) Da skal jeg kose meg i sola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå