Gå til innhold

Sinnsykt vondt/øm i puppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM i dag,men bare brun/blod blandet utflod....

Sinnsykt vondt i puppene mest i den høyre...Og jeg klør en del rundt vorten...Men jeg kan ikke være gravid så lenge jeg blør..Har ikke TR skikkelig men...

Noen som har opplevd dette..REdd det kan være noe galt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg hadde swt sånn i første svangerskap. Var sikker på at det var mensen som var begynt. Men det ble liksom aldri no friskt blod. Så etter et par dager bar det til lege-sjekk og test. Og jammen var jeg gravid:) Ho er i barnehagen nå:) Er ganske vanlig med litt blødninger i begynnelsen. Det brune er gammelt blod, fra sist syklus. Er ikke no farlig. Håper du er gravid:) Lykke til:)

Skrevet

Jeg er nok dessverre ikke gravid...Jeg har blodig utflod men veldig lite...

Men sinnsykt vondt i puppene,og kvalm:(

Skrevet

Hm... Pleier du bli øm i puppene når du får mensen? Vet ikke hva jeg skal si... Håper det ordner seg ihvertfall. Det er ikke no greit å gå sånn:(

Skrevet

Pleier? Ja men ikke slik..Det kommer ikke blod nå,bare svart/brun utflod...

Jeg tok test den var helt negativ:(

Skrevet

Du er jo ikke mange dager over ikm. Det er jo i dag. Nei, vet jammen ikke jeg kjære deg. Jeg husker tilbake da jeg hadde det sånn. Og jeg pleide å spotte litt, men den gangen var det anderledes. Og mye mer, mørk og brun blødning. Merket at det ikke var som det pleide. Ikke no særlig:( Men jeg var jo gravid da:) Nei, jeg skal ikke fortsette. Det er så dumt og vondt hvis tanta plutselig kommer for fullt. Jeg ønsker deg ihvertfall lykke til! God klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...