Gå til innhold

Altoppslukende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter på jobb, og greier ikke konsentere meg... Er innom her ca 5 gngr i timen.

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli såååå oppslukt av dette.

Hmm... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sammer her! ( Er ikke på jobb da) Men logger meg inn her så fort jeg kan på formiddagen. Trodde virkelig ikke jeg skulle bli så opphengt;) Men det er spesielt de dagene mellom el og ikm. Når tanta kommer blir jeg sur, og melder meg ut litt;) Men veldig glad for de her sidene:)

Skrevet

Ja, de dagene mellom El og IKM er det greit å få ut litt frustrasjon og tanker her! :)

Brukte BIM mye i 1.trimester med førstemann også!

jeg hadde ferie i forrige pp før IKM, så dette er første pp med full fokus... :) Håper det ikke drøyer så lenge, da må jeg blokkere BIM på jobben tror jeg... Hehe.

Lykke til alle sammen! Må våre dager her inne snart være over... ;)

Skrevet

Trodde seriøst det er bare jeg som har blitt helt fanatisk..

Føles såååå galt å surfe på BIM på jobb...med DIGG er det :)

Skrevet

heerlig å ikke være alene om dette!

vi skulle liksom ta det easy og avslappet, med denne prøvinga!

as if!

heeelt hekta og teller på dager og venter på test dagen og er veeeldig ofte her inne og ser!

hmmm!!!?

apropo: hvor tidlig, før forventa mens. kan en teste positivt??

Skrevet

Det kan være alt fra den dagen egget fetster seg (rundt 6-8 dager) til 10 dpo. Men det er mange som sier at man kan ha kjemisk graviditet, hvis jeg har forstått det rett. Derfor kan man få positivt før ikm, men få en negativ en på ikm.

For å være på den heeelt sikkre siden og ikke få falske forhåpninger, må man da teste på ikm dagen.

Skrevet

akuratt ja :) kjiiiipt å glede seg fortidlig ja....

har to fra før men

kan ik huske det har vært så vanskelig å styre seg :)

Skrevet

Signerer på denne. Er alt for avhenig ja. Er innom her flere gang for dagen. Og teller dager og kjenner etter om man kan ha vært så heldige å fått seg en spire... huff...

Var faktisk litt godt å ha ferie og ikke ha nett tilgang. Men det er jo koselig å være her inne også da, mange hyggelige mennesker :)

Skrevet

Ja, det er sant - godt å vite at jeg ikke er den eneste som er avhengig.

Nå blir jeg nok her 4 uker til hvertfall, så ut som TR var på vei... :(

Skrevet

Eller skal jeg være optimistisk og kalle det spotting? (Litt ny med det bregrepet kjenner jeg...)

Jeg tester igjen fredag morgen, hvis ikke TR er fullt i gang! (Det er mannens bursdag - hadde i så fall vært en hyggelig bursdagsgave!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...