Gå til innhold

Kjeder meg bare.... :-D

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her forann pc`en og kjeder meg. Skal jo ikke klage da, men ungene er sendt i barnehagen og jeg er sykemeldt frem til jeg skal ut i permisjon. 16 uker igjen til termin!!!! Noen som har en god ide om hva jeg skal finne på? Er i fin form, men kan ikke gjøre noe som sliter meg ut, som å gå tur eller løfte noe over ett par kilo.... Har en baby som vil bestemme selv når den skal bli født. har vært inne på sykehus to ganger allerede for å få riestoppende middel....

Dette ble bare syt, men jeg kjeder meg allerede og mine to gull har vært i barnehagen i snart en time... :-D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140499893-kjeder-meg-bare-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å lage noe fint til den lille? Jeg lærte meg å hekle gjennom internett, enkelt og greit. Da kan du hekle klær, pledd, vesker etc. Hekling går så mye fortere enn strikking, og er ikke vanskelig!!

Eller hva med å bake noe? Eventuelt se etter nye, spennende middagsoppskrifter du kan overraske familien med?

Eller du kan laste ned en tv-serie eller noen filmer du ikke har fått sett...

Er enig i at det ikke bestandig er så lett å få dagene til å gå når kroppen setter sine begrensninger;-)

Da har du jo sjansen til å få lest noen bøker, evt hørt på lydbok mens du gjør noe annet. Og du får god tid til å kose deg med dagens aviser. Skriv mail til venner, ta evt. de telefonene og skravle med folk som du ellers ikke får tid til (de som ikke er på jobb da). Det ville jeg ihvertfall gjort.

Skjønner at det er frustrerende å ufrivillig måte ta det med ro når man helst skulle vært i full fart, men prøv å tenk positivt og at du kan få tid til ting du ellers ikke får gjort.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...