Gå til innhold

Kan jeg innbille meg alt det her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok ut spiral for to uker siden. For en uke siden fikk jeg sterke menssmerter og etter det har jeg hatt murringer nederst i magen hver dag og natt faktisk.. må tisse hele tiden og har merket at brystene er blitt merkbart større pluss at ringene rundt brystvorten er blitt større og blodårene er veldig synlige. Har ett barn fra før da så kjenner symtomene igjen... testet i dag med en billig test og fikk en svaaaaak stripe.... men e jo en uke til mens så det er vel alt for tidlig.. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det er hormonspiral du har hatt er det fullt mulig at du har fått eggløsning sammedagen eller dagen etter du fjernet den. jeg målte meg selv da jeg gikk med hormonspiral hadde eggløsning hvær 14dag i syklusen. ingen mensblødninger men hadde eggløsning. var veldig vanlig sa legen min da jeg spurte om dette var tilfelle. så mitt svar må bli ja du kan faktisk bli gravid så fort etter fjerning. fullt mulig i både teori å praksis. hadde en venninde som ble d :D

å til testen din. en strek er en strek. så mest sansynlig er du gravid kjøp en clearblue digital å ta en test i mårra tili ..

du er nok gravid skal du se lykke til :D

Skrevet

Ja det var hormonspiral, så håper på at jeg er gravid:D <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...