Gå til innhold

Noen hær som har erfaring med Stonz fotposer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe det til gutten min som er 11 mnd. Han krabber , men jeg tror ikke han kommer til å gå med det første. Han nekter å bevege seg i sko, bare sutrer. Har prøvd billige fotposer med strikk i men de krabber han bare av seg. =/ Synes at Stonz er litt dyre, men hvis han kommer til å bevege seg bedre med de så er det vært pengene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde disse til lillemann, og de funket bra. Veldig gode og varme og vannavstøende. Sitter også bra på foten.

Skrevet

Jeg synes de er verdt pengene. Har brukt dem siden hun var 9 mnd og bruker dem enda (13 mnd). Sitter godt på foten når hun kryper og geniale å bruke ute når hun øver på å gå (det er jo ikke anbefalt med vanlige sko). Kan jo bruke dem senere å trekke over f.eks tøffler eller vanlige sko. Også kjekke å ha i vognen - gode og varme. De er jo egentlig ikke så dyre i forhold til vanlige sko...

Skrevet

stonz er verdt pengene. Kjøpte til mini da han var ca. 11mnd. siden han ikke gikk enda. å de var super fornøyd med dem i barnehagen.

Mini var varm på fotene hele tiden, hadde bare sokker og lester på seg inni. Kjøpte aldri det ullinnlegget som man kan få som "ekstrautstyr".

Å de sitter godt på foten siden det er strikk både rundt leggen og rundt ankelen. Så kommer garantert til å kjøpe slike til neste mann også.

Skrevet

Hvilken str. har dere brukt til en 1-åring?

Mini blir 1 i sept. Pr. dags dato er føttene hans omtrent 10,5 cm lange.

Skrevet

Kjempe fornøyde med stonz! de sitter fast, holder vann og skitt ute og er varme. Vi brukte str M når hun var rundt året, nå er hun 15mnd og vi har godt opp til str L. Men i barnehagen nå (starta i dag:) må hun ha vanlige sko i tillegg ettersom de er mye ute og går tur i tildels ulendt terreng..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...