vannmann84 Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Vurderer å kjøpe det til gutten min som er 11 mnd. Han krabber , men jeg tror ikke han kommer til å gå med det første. Han nekter å bevege seg i sko, bare sutrer. Har prøvd billige fotposer med strikk i men de krabber han bare av seg. =/ Synes at Stonz er litt dyre, men hvis han kommer til å bevege seg bedre med de så er det vært pengene.
Gjest Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Hadde disse til lillemann, og de funket bra. Veldig gode og varme og vannavstøende. Sitter også bra på foten.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Jeg synes de er verdt pengene. Har brukt dem siden hun var 9 mnd og bruker dem enda (13 mnd). Sitter godt på foten når hun kryper og geniale å bruke ute når hun øver på å gå (det er jo ikke anbefalt med vanlige sko). Kan jo bruke dem senere å trekke over f.eks tøffler eller vanlige sko. Også kjekke å ha i vognen - gode og varme. De er jo egentlig ikke så dyre i forhold til vanlige sko...
Sistah*G07*J09* Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 stonz er verdt pengene. Kjøpte til mini da han var ca. 11mnd. siden han ikke gikk enda. å de var super fornøyd med dem i barnehagen. Mini var varm på fotene hele tiden, hadde bare sokker og lester på seg inni. Kjøpte aldri det ullinnlegget som man kan få som "ekstrautstyr". Å de sitter godt på foten siden det er strikk både rundt leggen og rundt ankelen. Så kommer garantert til å kjøpe slike til neste mann også.
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Hvilken str. har dere brukt til en 1-åring? Mini blir 1 i sept. Pr. dags dato er føttene hans omtrent 10,5 cm lange.
mamsen=) Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Kjempe fornøyde med stonz! de sitter fast, holder vann og skitt ute og er varme. Vi brukte str M når hun var rundt året, nå er hun 15mnd og vi har godt opp til str L. Men i barnehagen nå (starta i dag:) må hun ha vanlige sko i tillegg ettersom de er mye ute og går tur i tildels ulendt terreng..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå