M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Mulig at jeg er litt dum nå, men jeg skjønner liksom ikke helt hvordan man bruker en el.test! Noen som kan hjelpe meg?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Ok. Første en må gjøre, e jo å tisse litt på testene Men akkurat det skjønte du kanskje. Hehe.. Der finnes tabeller på nettet over når en ska starte eltesting i syklusen. Har ikkje det heilt i huet nå. Tror det står på ei sånn Tipsliste som e nedover lista på "bli gravid". Når positiv test dukker opp, d.v.s. teststreken er sterkere eller like sterk som kontrollstreken. Ikkje før. Så vil eggløsning vanligvis skje 1-2 dager etter den positive testen. Når testen blir negativ, da har egget sluppet. Du vil alltid få opp teststreken (nesten alltid) på en eltest, for me har alltid et visst nivå av Lh hormonet (eggløsningshormonet), som igjen vil vise på testen uansett når i syklus du tar testen. Derfor teststreken må være sterk for at den ska bli positiv.
MOM - Endelig spire <3 Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Jeg lurer på, er det normalt å bare ha positiv eltest 1 dag i mnd?! Jeg testet med eltester forrige mnd, og fikk bare positiv på dag 13, og har 28 dagers syklus :-) Er på dag 11 nå, negative ELtest så langt ! Håper på positiv ELtest om ett par dager, så er det bare å hoppe i høyet :-)) Er i 15 pp, så begynner å bli lei :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå