su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Positiv test i dag, tre dager over IKM På 4 pp satt spiren, så nå får vi bare håpe at den holder seg der! Og foresten.. hvis det er noen som vil ha en bunke med EL tester så send meg pm. Kom aldri så langt som til å bruke de..
kmne+ida+sara Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Å, gratulerer så utrolig masse!!! 4pp er ikke lange stunden! (Sånn sett i ettertid hvertfall...) Kose deg med svangerskapet!
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 12. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2009 Takk skal dere ha, og lykke til dere også
2010 Mammaen Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Grattis : ) Er i gang med 4. pp selv og håper at det blir vellykket for oss også! Lykke til videre!
♥Axinija♥ Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Gratulerer så mye!! Masse lykke til inne i trimestrene..kos deg! Får jeg spørre om du testet negativt de andre dagene eller testet du ikke før 3 dager over IKM? Er selv 3 dager over IKM, negativ test..men ikke noen følelse på at TR er på vei....
Lotta2010x2012 Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 Gratulerer så mye med spire:D Du får kose deg mye, og ha masse lykke til! Er så missunnelig på dere med positiv test, hehe;)
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 12. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2009 Axinija Gutt03+1MA+1SA 3.PP : Hei! Jeg testet ikke før 3 dager over IKM. Syklusene mine er ikke helt stabile, har mellom 26-29 dager, så gadd ikke sjekke den første dagen (mandagen), men så følte jeg meg så uggen på tirsdagen, at da bestemte jeg meg for å teste i dag Det kan jo hende det tar litt tid før kroppen din har høyt nok hormonnivå til at det slår ut positivt? Hørt om flere som først tester positivt leeeenge over IKM.. Så ikke gi opp håpet ennå Lykke til!! <3
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 12. august 2009 #11 Skrevet 12. august 2009 Masse masse tillykke med den gode nyheten, kos deg videre med rugingen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå