Gå til innhold

det tar så lang tid...

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en MA tidlig i mars og jeg har enda ikek blitt gravid. Før kunne jeg blir det på første forsøk. Dessuten har syklusene mine blitt mye lenger enn før.

Merker jeg blir så deppa av å høre om alle somb lir gravide og alt går vel for. Jeg føler noe er feil med meg nå siden det ikke klaffer så fort denne gangen.

Fortsetter under...

Sjønner så veldig hvordan du har det... Hadde selv en MA i februar og er fortsatt ikke blitt gravid. Har vært til lege og etterkontroll på sykehuset, men de sa at hormonene kan svinge i kroppen i 4 mnd etter aborten. Jeg var i 5 mnd, så kan ha noe med det å gjøre. Har vært til en GU undersøkelse og der så alt bare bra ut. Legen sa at man må bare gi kroppen tid til å komme seg. Men nå syntes jeg at jeg har gitt den nok tid. Syntes det er på høy tid at det fester seg en ny spire.

Du blir nok gravid igjen snuppetupp forhåpentligvis snart. Lykke til.

Klem

Signerer her! Etter utskrapningen 2 januar er jeg fortsatt ikke gravid, og termindagen har t.o.m passert, grusomt! Jeg var ikke forberedt på at det skulle ta så lang tid, vet vi har truffet eggløsning flere ganger, men kroppen virker bare ikke klar. Jeg har også vært til GU og alt er som det skal, og vi ble jo gravide i 1 pp sist så jeg tenker dette har sammenheng med aborten og at den har rotet til med hormonene i kroppen. Jeg skal til gyn på mandag og kommer til å be om litt hjelp nå. Tvi tvi, snart må det vel være vår tur også! Stor klem

Jeg merker jeg blir ekstra trist også da et familimedlem har samme termin som jeg egentlig skulle hatt, så jeg blir hele tiden minnet på at jeg ikke er gravid. Og siden vi nå har vært det så skal alle vite om vi skal prøve mer eller ikke.

Kjenner jeg blir litt sliten av det. Hvorfor kan ikke heller noen spørre om hvordan det går med meg følelsesmessig.

Jeg hadde MA, oppdaget i uke 13. Det tok 11 mnd før jeg fikk mensen, men da ble jeg også gravid. Blodprøvene viste at jeg hadde fått en hormonforstyrrelse og kropppen var ikke klar igjen.

Av og til tar det bare litt tid.

Jeg var helt frustrert en stund, trodde jeg aldri skulle oppleve å bli gravid igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...