Carina har to små gull Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Sitter her med store forhåpninger denne pp og jeg kjenner jeg kommer til å bli kjempe skuffa om TR kommer denne gangen også. Etter MA i februar som var en uplanlagt graviditet har jeg ikke blitt gravid igjen. Ønsket etter barn ble jo veldig stort når jeg først ble gravid. Natt til mandag stakk det skikkelig til i magen og mandag rosa utflod og nå går jeg bare å leter og leter og leter etter symptomer. Og jeg som ikke skulle gå å kjenne etter denne pp. Jaja... Måtte bare IKM datoen komme slik at man fikk seg et svar om man er gravid igjen. Men denne gangen har bare tanta med å holde seg borte. Jeg vil ha positiv test! Vet egentlig ikke hva jeg vil med å skrive dette, men godt å få det skrevet ned var det
Gjest Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Skjønner deg godt jeg...masse lykke til!!!:-)))
*shehasmyheart* Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Har også en god følelse denne pp:) Vet ikke hvorfor egentlig. Men vet ihvertfall, som du også sier, at denne gangen blir jeg skikkelig skuffa om/ når tanta kommer:( Håper ho holder seg langt vekk! Lenge!!! Lykke til dere:)
bolla piggsvin Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 masse lykke til:) denne pp sitter den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå