Gå til innhold

Mammabukser <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg to mammabukser av typen min... Og herregud, hvor deilige de er! Joggebukser/jazzbukser fra H&M til bare 199 kr.. Jeg skal ha to av hver farge, og ikke gå i noe annet!;) Er kun 8/9 uker på vei, men får helt dillerium at alt strammer, sklir ned og bare er et til irritasjon.. Nå er det det bare lykke!

Rart hvor lite det er som skal til, iblant;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:)) Har du også fått mave? Hvor langt er du på vei, om jeg kan spørre?:)
Skrevet

Var til du som svarte.. Er bare jeg som har leika med nicket mitt,p Ville ha hjerter,men skjønner ikke hvordan man får det til.. hehe...

Skrevet

jeg merker ikke annet enn at trange olabukser strammer litt.. eller, det er ubehagelig å gå i. de murringene jeg har er svakest om jeg går i myke deilige klær =)

er ikke lenge enn 4+5. håper jeg får lov til å la magen vokse og bli stor, og at jeg også får vagge rundt i mammabukser :)

Skrevet

Ja, sånn var det hos meg også... Også har det bare sagt poff, så fikk jeg plutselig stor mage! Ser ut som jeg er fem-seks mnd på vei.. Er nesten på grensa til litt flaut!

Men gled deg, mammabukser er så urolig digg:)) Lykke til på ferden:)

Skrevet

Mammabuksene er på plass her også. DEILIG!!! Fant frem igjen noen gode fra forrige sv.skap. Men må nok ha meg noen nye også ja. ;)

Skrevet

Jeg skulle finne frem de jeg brukte sist jeg også, men det var for 12 år siden, og de var litt utgått på mote kan man si! Hehe...

Hvordan er de mammabukse-jeansene? Er de behagelige å ha på seg også?

Skrevet

Jeg har bestilt to par mammajeans fra la Redoute som skal passe for de første mnd, håper de kommer snart, og at de svarer til forventnigene!

Skrevet

Alexine 0007:

Er de buksene kjøpt i "mammaavdelingen", eller er det ordinære HM-joggebukser? Trenger absolutt noe sånt jeg også!

Skrevet

Hehehe!! Husker første gangen jeg brukte mammabukser sååå godt fra sist jeg var gravid. Var vel rundt uke 8 og det var HIMMELEN! Påstod at jeg aldri noensinne igjen skulle gå i noe annet enn mammabukser. Hehehe. Vurderer sterkt å anskaffe noen nå, er i uke 7, men føler magen allerede har blitt stor. Er nok mye luft, men like deilig med avslappende bukser fordetom. :) Pluss at man liksom får en litt tydeligere liten kul i dem, så da ser man liksom at man er gravid og ikke bare tjukk. ;)

Skrevet

Nefertiti... De er i mamma-avdelingen:) De har sånn høy strikk som går til under brystene omtrent, men den kan man jo bare brette ned i begynnelsen om man vil.... Går bare med de jeg nå, så deilige! hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...