Gå til innhold

Skal ha laproskopi...råd mot vonde skuldre etterpå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann...skal ha dette xxxxxxx inngrepet igjen for å sjekke endo...Har noen et råd til hvordan man skal unngå skuldervondt...sist holdt jeg på å dø av smerter...

Noe man kan gjøre?

TAKK!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det beste var å ligge,bevege meg minst mulig og bare ta det helt med ro.

Lykke til!

Skrevet

Vondt i skuldrene etter lap...? Nå skjønner jeg veldig lite. Hvorfor i alle dager får man vondt i skuldrene av kikhullskirurgi i "underhuset"? Hehe... Må bare beklage hvis dette er et teit spørsmål. Ble bare litt nysgjerrig her nå:o)

Skrevet

Gassen de bruker til å "blåse opp" livmoren med under operasjonen stiger opp i skulderområdet og kan gjøre temmelig intenst vondt.

HI; De sier at opp og bevege seg er det beste. Personlig er jeg veldig fan av kraftig oksedop - ketorax i fleng.

Skrevet

Hei!

Da jeg la meg ned på senga etter laparaskopien holdt jeg også på å dø av smerter i skuldrene! Var helt grusomt. Brukte ei dyne med noen puter under for å støtte opp, så jeg nærmest satt og sov i 4 døgn. Det synes jeg hjalp. Da kommer ikke lufta opp i skuldrene. Var også helt gåen i magemusklene, så jeg hadde store problemer med å komme meg opp av senga da jeg lå flatt.

Lykke til!

Skrevet

Hvis det er noen trøst, så er det ikke alltid man får så veldig skuldervondt. Jeg hadde litt, men ikke noe å klage over. Var verre i underlivsregionen hos meg.

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde ikke så vondt i skuldrene etter inngrepet, men mye smerter i underliv og magen. Det beste for meg var sterke smertestillende (paralgin forte/pinex forte) og bare ligge og hvile mye.

Masse lykke til. :)

Skrevet

Tusen takk søte jenter...

Husker jeg stod og brølte...bokstavleig talt...av smerter sist. Snakka med min søte lege og han sa at han skulle sørge for å støvsuge meg for...karbondioksyd (er det det skal tro?) etterpå...det kan visst lette...

Huff...fælt å skulle gjøre dette for andre gang...man vet hvor ille det kan bli...

Takk for lykkeønsker! Flotte damer!

Vet ikke hva jeg håper de finne...endo kan jo vere skyld i mange neg forsøk og to misser...

Huff.....alt vi prøvere må igjennom...tenk de som bare ruller rundt i bingen og UPS...gravid igjen gitt...

Sukk....men tror vi får ekstra flotte unger og blir veldig gode/ydmyke foreldre...

Men først...LAP....

Dooooooop meg ned!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...