Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Heisann...skal ha dette xxxxxxx inngrepet igjen for å sjekke endo...Har noen et råd til hvordan man skal unngå skuldervondt...sist holdt jeg på å dø av smerter... Noe man kan gjøre? TAKK!!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Jeg synes det beste var å ligge,bevege meg minst mulig og bare ta det helt med ro. Lykke til!
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Vondt i skuldrene etter lap...? Nå skjønner jeg veldig lite. Hvorfor i alle dager får man vondt i skuldrene av kikhullskirurgi i "underhuset"? Hehe... Må bare beklage hvis dette er et teit spørsmål. Ble bare litt nysgjerrig her nå)
snuffe Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Gassen de bruker til å "blåse opp" livmoren med under operasjonen stiger opp i skulderområdet og kan gjøre temmelig intenst vondt. HI; De sier at opp og bevege seg er det beste. Personlig er jeg veldig fan av kraftig oksedop - ketorax i fleng.
Håpefull38 Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Hei! Da jeg la meg ned på senga etter laparaskopien holdt jeg også på å dø av smerter i skuldrene! Var helt grusomt. Brukte ei dyne med noen puter under for å støtte opp, så jeg nærmest satt og sov i 4 døgn. Det synes jeg hjalp. Da kommer ikke lufta opp i skuldrene. Var også helt gåen i magemusklene, så jeg hadde store problemer med å komme meg opp av senga da jeg lå flatt. Lykke til!
MK73 Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Hvis det er noen trøst, så er det ikke alltid man får så veldig skuldervondt. Jeg hadde litt, men ikke noe å klage over. Var verre i underlivsregionen hos meg. Lykke til!
Phoenix1 Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Jeg hadde ikke så vondt i skuldrene etter inngrepet, men mye smerter i underliv og magen. Det beste for meg var sterke smertestillende (paralgin forte/pinex forte) og bare ligge og hvile mye. Masse lykke til.
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2009 Tusen takk søte jenter... Husker jeg stod og brølte...bokstavleig talt...av smerter sist. Snakka med min søte lege og han sa at han skulle sørge for å støvsuge meg for...karbondioksyd (er det det skal tro?) etterpå...det kan visst lette... Huff...fælt å skulle gjøre dette for andre gang...man vet hvor ille det kan bli... Takk for lykkeønsker! Flotte damer! Vet ikke hva jeg håper de finne...endo kan jo vere skyld i mange neg forsøk og to misser... Huff.....alt vi prøvere må igjennom...tenk de som bare ruller rundt i bingen og UPS...gravid igjen gitt... Sukk....men tror vi får ekstra flotte unger og blir veldig gode/ydmyke foreldre... Men først...LAP.... Dooooooop meg ned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå