Gjest Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Vi opplevde bunnløs sorg i juli da vi mistet i uke 7...har to fra før på 8 og 6,og nå er det igjen spire i magen:-))) Vi kan nesten ikke tro at d er mulig,gikk jo å venta på mens nå, så var testen positiv! Nå håper vi at den lille attpåklatten "sitter"....:-)))
Gjest Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Åh gratulerer!!!! *krysser fingrene for dere og for at spiren sitter som støpt!!*
ღTitalieღAmorè bambiniღ Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Gratulerer så mye, krysser for at spiren sitter:)
LykkeligeSolstråle m aprilbaby Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Gratulerer!!!! Jeg har egentlig ingenting her inne å gjøre, hører egentlig til på bli gravid enn så lenge:) Men du er i litt lik situasjon som meg, jeg har også en på 8 og 6 og prøver nå på en attpåklatt vi også Artig Masse lykke til!! Klem fra
Gjest Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Tusen takk til alle og krysser fingrene for deg LykkeligeSolstråle!!;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå