Gå til innhold

Hva heter babyene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten heter Adrian.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår heter Agnes. Ikke oppkalt etter noen, bare det vakreste navnet på jord syntes vi! :)

Skrevet

Agnes er nydelig! Får vi en jente til en gang, så blir det en Agnes kanskje. Vår jente heter Klara:-)

Skrevet

Jenta mi heter Mali Oline, Oline er oppkalling etter min tippoldemor,likte så godt navnet hennes og storebror er oppkalt etter hennes mann. Han heter Leo Marinius, der Marinius er oppkalling ;)

Skrevet

Så koselig! Jeg har en venninne som heter Lill Marie. Verdens beste!

Skrevet

jenta mi heter Amalie. Det ble det navnet fordi sambo ville sååå gjerne ha det navnet.

Sienne; Mali er nydelig!!! ;)

Skrevet

Agnes er kjempefint! :)

Får vi ei jente til, så blir det ei Agnes:)

Skrevet

Så gøy å høre at andre liker navnet! :) Klara er også kjempefint!

Skrevet

MIne gutter heter Felix og Max.

Blir det en jente noengang skal hun hete Tia eller Sanna. Elsker jentenavn med a-endelser

Skrevet

Hun heter Amelia (",) Ingen oppkalling, bare et sjeldent og vakkert navn.

Skrevet

Bo heter ikke Bo, men William :) Men det var noen mnd der han kun sa "boo", derav kallenavnet :)

Så mange fine navn!! Likte spesielt godt Filippa!

Skrevet

Jenta mi heter Nicoline, etter sin tipptipp oldemor Nicoline Sofie og tippoldemors søster Magna Nicoline :)

Skrevet

Så mange flotte navn! Vår jente heter Emine og er snart 11 måneder. Ikke oppkalt etter noen. Fant det på nettet og falt pladask :)

Skrevet

Snuppa vår heter Elmira:) Syntes det var et vakkert og sjeldent navn, derfor valgte vi det!:)

Skrevet

Min lille gullgutt heter Leto men kalles også bompi;)

Skrevet

Hoppemor er nettopp 10 mnd og heter Eiri <3 Hun er ikke oppkalt etter noen, men et norrønt, herlig og sjeldent navn :)

Skrevet

Så artig å se hva deres små heter. Mange flotte navn! :)

Lillebror her heter Kornelius, bestemt av den stolte storebror. Storebror er stor fan av Donald Duck, og lillebror er oppkalt etter grunnleggeren av Andeby, Kornelius Kvakk. Heldigvis gikk han med på at vi kunne droppe Kvakk. Lillebror blir likevel kalt Kvakken innimellom. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...