Gjest Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg legger merke til at mange her reffererer til beskrivelsen murring. Jeg lurer litt på hva derer legger i det. Du skjønner jeg har noe så innmari til smerter i underlivet. Kan kanskje beskrives som murring, men i så fall murring med smerter! Er det det dere mener, eller har jeg andre typer smerter, Er uansett kjempevondt, kjennes ut som om jeg skal stormblø, eller få en kraftig mens hvert øyeblikk, men det er ikke slik. Flere???
Gjest Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Hmm...med murring mener vel de fleste litt smerter lik som mensmerter...kanskje ikke riktig så vondt...Det er jo pga at livmoren vokser...
Andrea81 Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Hei gravid-er-jeg! Jeg har det akkurat sånn, som om jeg skulle beskrevet det selv! Er bare 4+3 nå(positiv test på fredag), men har hatt det slik i 1 uke ca. Kjennes ut som skikkelige menssmerter, og går kjempe ofte på toalettet i frykt for at nå kommer mensen.. For det er slik det føles.. Men mensen kommer ikke, og det er jo bra da.. Likevel er jeg litt bekymret, er dette normalt? Har snakket med flere som sier at de har hatt det slik, så vi må vel kanskje bare slappe av da. Uansett; du er ikke alene om å ha det slik.. Hvor langt er du på vei?
Raindrop Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Min erfaring er at det i begynnelsen kjennes ut som mensen skal komme hvert øyeblikk. Hadde det slik sist, og også nå. Jeg har litt mer luftsmerter også, og det føles av en eller annen grunn nesten som menssmerter det også. Kan det være luftsmerter i tilegg, tror du?
Gjest Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Åhhh tusen takk for svar. Selv om det er vondt så er det litt bedre å høre at en ikke er alene. Håper inderlig vel at det går over etterhvert. Kan hende det er luft i tillegg... kjennes ganske luftig ut ja... :-) Vi få bare holde ut, jeg skal prøve å få litt søvn med en varmeflaske på magen/korsrygg Er 4(+2)
angelica85 Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Føler det på akkurat samme måte, tror jeg, som deg. Bortsett fra av at det kommer blod her... Men når jeg leste det dere skriver om luft... Føles som om jeg har både "luftbobler" og menssmerter, heh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå