*Lille Persille" Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Nei, det tror jeg ikke. Kål, sterk mat, koffein, kullsyre og melk er ting jeg vet om.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Når du ammer? Jeg fikk druer av bf på føden, og når jeg hadde lagt i meg alle på kort tid fikk jeg beskjed om at det ikke var veldig lurt og at jeg ikke burde spise flere.
2 små og en undulat Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Jeg hørte på føden at man ikke burde spise mye av det man selv får luft i magen av, da kan den man ammer få kolikksmerter. Med mine 2 har jeg spist det jeg ville, men har vært forsiktig med hvitløk da de har reagert litt på dette. Spis det du vil, men vær gjerne forsiktig med å spise MYE av det du selv ikke tåler så godt:)
StorkeMammaen Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Alt du kan få vondt/ubehag av, kan babyen og. Noen barn har ømfintlig mage, noen ikke, og noen tåler litt. Spiser en mye druer, så får mange vondt i magen. Jeg kan ikke spise mange. Det gjelder mye frukt og bær, som kirsebær, moreller, epler, jordbær, pære, kiwi, blåbær ja egentlig det meste. Og selvsagt alt innen løk og kålfamilien, erter. Melk (laktose) er det mange som reagerer på. Kullsyre.
OleMari Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Det du reagerer på kan babyen reagere på. Noen har ømfintlig mage, andre tåler "alt". Prøv deg fram. (Typisk "vond-i-magen-mat":kål,løk,erter,druer brus og søt gjærbakst)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå