Gå til innhold

Hva gjør dere med selene på Teutonia mistral/prestige når du skal bruke sportsinnsats med fotforlenger?

Anbefalte innlegg

Jeg må hvert øyeblikk begynne å bruke sportsinnsatsen til lillegutt på 3,5 mnd fordi han snart vokser ut av fashionbagen. Har bestilt fotforlenger til å sette på og har tynn madrass jeg skal legge oppi. Men hva gjør jeg med selene?

Har tredd dem ut av sittepolstringen, men synes det er vanskelig å få gjemt dem på en ok måte under. I tillegg synes jeg vogna ikke blir så lun når man vipper opp enden på ryggstøtten for å få full liggestilling (eller nesten full. Blir jo bittelitt skrått..).

Synes egentlig hele greia er lite brukervennlig. Å står jo ingenting i bruksanvisningen. Hverken den som fulgte vogna eller på nettet..

Takknemmelig for lure tips!

Fortsetter under...

hvorfor spør du om selene når du skal ha tynnmadrass oppi?? da ligger jo selene under den...

I tillegg synes jeg vogna ikke blir så lun når man vipper opp enden på ryggstøtten for å få full liggestilling (eller nesten full. Blir jo bittelitt skrått..).

Hva menner du med denne setningen?? :))

Vipper omm enden??

Madrassen er jo såpass tynn at jeg synes det blir klumpete med festeanordningene for selene under den.

Når ryggen skal være i full liggestilling, skal den øverste delen av brettet vippes i loddrett posisjon for at den skal ligge fast i liggestilling dersom man skal bruke bærebag inni sportsinnsatsen eller kun bruke vogna i liggestilling med fotforlenger. Det medfører at festet av kalesjen blir litt høyere slik at den ikke blir så lun. Synes ikke den er så lun uansett, egentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...