sprø prøver Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Satte min første sprøyte i ettermiddag (puregon 75). Det bobler og jobber allerede i magen. Er litt bekymret for at det skjer for kjapt, eller er det normalt.?
gull-håp Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 virker litt rart at det skal boble etter 1 sprøyte, kjenner du litt vel mye etter? Ta det rolig, dette går bra. Snakk med legen om du ikke finner roen
MK73 Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Det er nok for tidlig, ja, de boblene har trolig andre årsaker :-) Dessuten har jeg aldri hatt noen boblende fornemmelse, mer en følelse av veldig lett verk og små stikninger i eggstokkene - men så det er sagt, det er mange som ikke kjenner noe, og eggene gror for det! Lykke til!
Brumm Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 En kan jo føle seg litt rar i magen etterpå. Hvordan bobler? Rett etter du satt sprøyten, eller lenge etterpå? Er det ditt første forsøk? Lykke til!
sprø prøver Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 Jeg kjenner det jobber litt nede i magen ganske kjapt etterpå. Mye luft for å si det sånn:-) I går hadde jeg veldig el smerter, men det har roet seg i dag. Det er mitt første forsøk ja. Er kontant bekymret for at jeg gjør ting feil osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå