Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #1 Del Skrevet 11. august 2009 Skulle hatt termin i disse dager men sånn ble det nå ikke:( mange tanker suser her nå pga det men også fordi jeg har slitt /sliter psykisk har gjort det mange år.gikk til psykolog og det hjalp meg og jeg trudde at da jeg sluttet så ville det bli noelunde bra.det varte i noen mnd men nå er det på"n igjen.jeg er hjemme om dagen går på Y.A har mest lyst til å begynne jobbe menfinnes ingen jobb nå som jeg vil ha. opplevd mye dritt i barndommen og prøver komme videre for min sønns sin skyld. jeg får så dårlig samvitighet at jeg ikke orker leke med han og at han ser at jeg er deppa. er jo ikke sånn jeg ønsker å være..er en glad og sosial jente ellers glad i det meste som er moro men nå føles livet bare dritt.jeg må tenke på min prins men hvordan skal jeg klare det? Noen som også sliter psykisk som vil gi råd? alle sier til meg at jeg må tenke positivt men det er ikke lett. samboer er en som er stille av seg og vi kommuniserer ikke noe særlig heller. jeg vil men når ikke frem til han.har foreslått terapi men han sier han ikke sliter så hva er vits... er så lei meg nå... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140497849-er-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-lei-meg-og-deppahuff/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå