bolla piggsvin Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 hei da var jeg her inne,har en datter på 2,5 og vi har nå begynnt å prøve på nr 2..har ikm 18 ca.har i di siste dagene hatt mye luft i magen og gått ofte på do.både det ene og det andre hehe:) har og hals brann noe jeg aldri har,i dag fikk jeg plutselig noe kraftige mensen smerter/tak.. så lurer og håper på at det er noe på gang:) lykke til alle sammen:)
adie Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 hei og velkommen!!!!! lykke til...håper spira sitter fort!!!
Tyren82 Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Hei hei. Jeg har også en jente på 2,5 år.., har så vidt begynnt å prøve med nr 2. Blir spennende denne gangen.., jenta var ikke planlagt men selvfølgelig hjertelig velkommen. Litt rart å vente på el, for så å sette i gang liksom.., merker at jeg gjerne vil at alt skal være perfekt. Hehe, soverommet har aldrig vært renere.., har til og med kjøpt nytt dynetrekk.. HIHI, har ikke tenkt på det før nå¨ Håper du har en ny spire da:) Masse lykke til:)
bolla piggsvin Skrevet 12. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2009 så koselig:) er i samme situasjon som deg:) lykke til...
Muscat1 Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Hei, Jeg er også ny her. Jeg har IKM den 20/8.... og jeg føler jeg har fått hormonforandringer allerede. Lett irritabel og flyr å tisser hele tia, er det mulig det da sååå tidlig? Jeg er jo nesten såvidt blitt befrukta.... Jeg er såååååå spent!! Masse mensen murringeer og stikkinger i livmor, er det vanlig?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 Velkommen inn til dere begge to:) Måtte oppholdet her inne være lærerikt og veldig kort:) Lykke til med prøvingen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå