*gruffalo* Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg er ikke helt sikker, men tror det må være "månemannen" med Vamp. Synes den er skikkelig bra, og blir i godt humør hver gang jeg hører den:) Men er jo maaaange fine norske sanger da, så er litt vanskelig;) Når dere svare så er jeg sikker enig med dere også, hehe:)
*gruffalo* Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 Ja, den er fin:) Liker godt Bjørn Eidsvåg. Mammas song av ham er fin:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Jeg liker veldig godt den der "jeg elsker deg" av Luxus leverpostei. Den er så nydelig. Men umulig å bare si en. Dina har flere fine, liker faktisk godt OL sangen til sissel kyrkjebø, se ilden lyse. Flere også, men ikke så lett å komme på i farten.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 "Eg ser", av B. Eidsvåg "Trondheimsnatt" av Åge Aleksandersen "Aldri Ride ranke" av Kalvik pluss mange, mange flere.....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Å bo på hvær sin kant av landet, sommerfuggel i vinterland og mange mange fler.
Lene~mor til tre Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Timeglasset med picazzo. Hundrelappen med ole ivars. Mange av sangene til postgirobygget, åge alexandersen og jan teigen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå