Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg har slitt med halsbrann/oppstøt i 3-4 dager nå.. Men vet ikke noe om det er ett symptom for gravide? Vrenger seg på en måte også i magen, stikker eller hva jeg skal kalle det.. Men jeg har mista helt trua på at de kan være noe da det kom rosa på papiret en gang i går å litt brunlig i dag.. Da kommer vel tr som ventet:-/ Og i tilfelle, når etter dpo kommer denne festeblødningen? kan den komme på ikm dagen? Tusen takk for svar jenter!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Hei halsbrann og oppstøt er et typisk symptom,noe av d første jeg merket før testen viste positiv. Festeblødning kan komme etter hva jeg har lest på ikm dagen. Lykke til. Ta deg en test med morgenurin så slår den nok ut.
monca*84*j12 Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 helt klart et symptom!! festingen skjer stort sett fra 6 til 10 dpo.. Og det er ved festingen at blødningen kommer. Lykke til
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 11. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2009 okej. for jeg tror jeg hadde el den 2 august. så da kan dette vøre festeblødning? Vi hadde sex stortsett frem til nå så håpe jo vi har truffet. Men er bare så sikker på at tr kommer på grunn av den brun/rosa utfloden.. Har ikke lest noe om halsbrann men det var jo en letta følelse at det er ett symptom! Får nok testene i morgen så da blir det
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 hehe, tror vi er mange som venter på billigtester i posten. de tjener godt på oss her inne,hehe. Lykke til da. er sikker på du er gravid. Lykke til
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 11. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2009 hehe. ja de tjener mye på oss ja! Tror du? Å det var moro å høre No blei jeg i bedre humør gitt Takk!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Bare hyggelig hehe. Trenger å få opp humøret mitt og da jeg mistet i ma for 19 dgr siden. Var da 13+5. men vil ha nytt barn så er i full gang og har allerede hatt el. Lykke til da. klem
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 11. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2009 off. det var kjempe trist å høre:/ det er det ingen som fortjener. urettferdig! håper dere klaffer og at den sitter hele veien ut Masse lykke til du også. Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. august 2009 #9 Skrevet 11. august 2009 Tusen takk. Håper vi raskt er inne på 1 trimester. Ha en fin kveld...Kanskje tester i posten i morra,hehe. klem
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 11. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2009 Vi er nok der inn denne mnd ska du se Når har du ikm ? jeg kan ikke se nå om du skreiv det lenger opp. Du må i allefall oppdatere oss her inne om du tester
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. august 2009 #11 Skrevet 11. august 2009 Siden eggløsningstest var positiv lørdag, så blir d vel egentlig om 11 dgr,men hadde operasjon for 19 dgr siden, og sex 5 dgr etter det. Så tar en grav test når de kommer for sikkerhets skyld,men kan jo sitte hsg igjen fra graviditeten,så får bare se om tr kommer etterhvert. men tar test for å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå