sommerbaby! Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 3. og 4.august. den siste dagen hadde jeg også en del el-slim. 5.aug var streken sterk, men ike sterk nok til at jeg tolket den som positiv. trodde jeg i dag var 7 dpo, men el skjer jo 1-2 dager etter positiv test sant? så da er jeg vel ikke mer enn 5-6 dpo? tiden går sååå sakte :S ingen symptomer, bare noen stikkinger fredag. og positiv el-test i går igjen.. dagene går så sakte mellom el og ikm... :/
adie Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 å jaaaaaaaaaaaaaa tiden går grusomt sakte mellom el og ikm!!! må ikke holde pussten!!!!!
sommerbaby! Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 jeg blir gal av dette jeg... funker det ikke denne gangen går alle el-testene og gra-testene i søpla.. nesten sånn at jeg har lyst til å starte med prevensjon igjen, bare for å få dette ut av hodet.. el-test i dag er positiv, jeg er 7dpo. det KAN slå ut på en tidlig graviditet, men jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt.
adie Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 huff da...har du prøvd lenge??? du må ikke gi opp håpet......du vet jo at du kan bli gravid....ser på nic at du mest sansynlig har 1 skatt fra før!!!
sommerbaby! Skrevet 11. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2009 ikke prøvd lenge, så er bare tull å syte fra min side. vært gravdi 3 ganger, 1 abort i fjor og en abort hvor fosteret hadde vært dødt i 3 uker.. sluttet på pilla i januar, er i vår 3pp nå. men ble syk i april, og syklusen ble bare kluss. fant endelig el mnd her, etter å ha testet et par mnd.. så har ikke strevd lenge, meg blir gal av å tenke så mye på det. har en sønn fra før som snart er 2,5 år har du prøvd lenge? når har du ikm?
adie Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 huff stakkars du!!!! det mener jeg..jeg har aldrig misstet...så jeg vet ikke hvordan det er......men herregud...det må være så grusomt!!!! stor klem til deg!!!! hufff...er ikke rart du stresser....må bare prøve å senke skuldrene....de lærde sier jo at det hjelper å roe ned...lettere å feste seg for egget!!! lettere sagt en gjort......det vet jeg... jeg er i 2 pp så ikke prøvd så lenge jeg heller....men mannen er på sjøen...så vi har bare anledning til å prøve annenhver mnd!!!! så du kan si at mnd han er på jobb er veldig laaaaang!!! min ikm er 21 august...fikk el i går...så nå er det bare å vente å se om det blir ei lita spire!!! har forresten en gutt på 2 år og 2mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå