Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde store forhåpninger om september da jeg ringte Porsgrunn, men der var det fullt både da og i oktober. Jeg skal ha siste forsøk og kort regime. Så da blir det november på meg også. Ble litt nedtur, for jeg var så klar nå. Men tiden går nok fort, og jeg er vant med å vente....

Annonse

Hei, hei!

Jeg venter på svar fra St.Olavs om de har mulighet til å ta meg inn. Er fortsatt usikker på hvor det blir. Mest sannsynlig på Ullevål. Da er jeg igang om ikke så lenge. Resept har jeg fra sist gang, men drøyer det lengste med å kjøpe medisiner. Jeg synes tiden går så fort jeg.... Sikkert fordi det er lange dager på jobb og det er jobben som er i fokus nå, men straks jeg begynner på medisiner igjen, går tankene mine til icsi igjen.

• 3 uker senere...

Hei igjen!

I dag er jeg skikkelig gira på å komme igang og gleder meg masse!! Har hele tiden tenkt at det er lenge til, men NÅ skjer det snart... Jeg får ikke blødning av meg selv, så allerede nå på lørdag (19.) begynner jeg med Primolut. Regner med at det blir spraystart en god uke senere.. Midt oppe i dette har jeg også holdt på å søke ny jobb. Har fått inkalling til flere intervjer og vært på et par. Har blitt innkalt til å hospitere på det ene stedet og får sannsynligvis jobben hvis jeg ønsker det. Tror jeg takker ja, men det er neimen ikke bare-bare at dette skjer samtidig.. Vil jo ikke at de på den nye jobben skal vite at vi holder på med forsøk, men kan jo bli vanskelig å skjule når en sprayer eller hvis en blir plaget med mye bivirkninger..hehe.. Orker ikke bekymre meg, så foreløpig tar jeg det som det kommer... Hadde vært interessant å høre hva dere andre jobber med og hva dere driver med ellers i livet. Lyst til å fortelle? :) Håper i hvert fall det går fint med alle sammen, og jeg gleder meg til å skrives i løpet av denne prosessen :)

Klem fra meg =)

hei alle sammen.

Vi au ska te i november. Icsi - Porsgrunn

Kom plutselig på at det koster penger, noen som husker eller vet hvor mye ca medisiner koster? Jeg kan ikke huske dette fra forrige forsøk.

Hadde et mislykka fryseforsøk i sept. - så da må vi på an igjen, med nytt uttak... og d som følger med... Lykke til alle sammen :-)

Hei.

Ser ut til at vi får vårt første fryseforsøk (icsi) den første uken i november. Holder til i Porsgrunn som flere av dere gjør ser jeg!

Når det gjelder medisiner så er det litt varierende på doser og hvor langt regime du skal ha. Men ca 10 000,- pr forsøk er vel gjennomsnitt. Selv hentet jeg ut medisiner for 13 000,- nå på første forsøk i august, ja det koster å lage barn sier nå jeg bare:=)

Må november bli den måneden som vi alle får kul på magen og lykkelige smil når testen lyser postivt:)

• 2 uker senere...

Annonse

Hei, hei!

Jeg venter på brev fra St.Olavs. For to uker siden tok jeg blodprøver som skulle sendes til Trondheim. Skal begynne på spray på søndag, men har ikke hørt noe mer fra klinikken. Hadde vært greit med en resept.... Jeg har prøvd å ringe dem i to dager nå, men kommer kun til svarer. Er redd de har glemt meg...

Hei hei..

Jeg hører også til i November :)

Har spraystart 30 sept, og sprøyte 22. okt og UL 30. Okt..

Så da blir det innsett i tarten av November hvis alt går bra :)

Jeg hører til i Tromsø, og skal i gang med mitt siste forsøk..

Spent er bare forbokstaven...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...