Nufsa Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 - Akutt følelse av misunnelse ved iaktagelse av gravide mager, glansbildefamilier med små barn eller folk på tur med barnevognen. - Ømme pupper etter leting etter tegn på ømme pupper. - Lett for å ta til tårene bare ved synet av en nyfødt baby. - Lett kvalme og skjelving ved utførelse av graviditetstest. - Panikk/stressfølelse hvis man glemmer eggløsningstestene når man reiser på ferie. - Sniktitting i babytøy-butikker, med risiko for å drømme seg bort. - Man tilbyr seg uoppfordret å sitte barnevakt for venner og familie. - Behandler hunden som et barn. ......Noen som har flere symptomer enn meg??
Lotta2010x2012 Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Huff, der har du meg... Kan også legge til at jeg driver å pusser opp barnerom, har også kjøpt grind og seng brukt. Har malt senga, og den er så nydelig, hihi!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 -uanstrengt forhold til egne sekreter. (tissing i kopp og analysering av utflod og blødninger..jadda!) -ekstremt god på å telle dager. -bruker mer penger på el tester og gr tester enn på klær og mat. -drømmer minst ein gang i uka om positiv gr.test -har sex sjøl om en ikkje har sånn kjempelyst..bare sånn i tilfelle en kanskje har el. -øver seg på å stryke magen. (like mye i frustrasjon kanskje over å ikkje få det til) -beordrer mannen til et runk...eller nekter han. Alt etter når han kommer hjem fra jobben. -Omtrent slutta med tamponger, bare i tilfelle det har noe å sei!! (sannsynligvis ikkje....men....) -grining hver gang det e snakk om fødsler, gaviditet og baby'er på tv. -hysterisk grining når marsvinet mitt hadde en dødfødsel (noe som e relativt vanlig hos marsvin...) -hysterisk utålmodighet over mitt andre marsvin som e fødeklart!! (hu e svæææær) og eg kunne bare fortsatt og fortsatt og fortsatt...haha!!
K ♥ tærten Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 hehe.. "ler godt her* Kjenner meg igjen i så og si alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå