Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig usikker på når jeg egentlig hadde el (dette er vår 1.pp og første gang jeg noen sinne har kjent etter når jeg har el osv), men sist mens var 24.juli og jeg har ganske regelmessige sykluser, tror el kom mellom 4 og 6 august.

Siden lørdag har jeg hatt mensensmerter og stikkinger nedentil. I hele går og hele dag har jeg hatt konstante svake menslignende smerter, men jeg har ikke ømme bryster noe jeg alltid har før mensen kommer så jeg tror ikke den er på vei, er litt annerledes. Føler noe er på gang, men kan jo hende jeg er skikkelig på symptomjakt nå, men rart med de mensensmertene.

Så det jeg lurer på er om noen kjenner seg igjen? Er det slik det kjennes ut i starten? Og får alle ømme bryster rett etter befruktningen?

Håper så inderlig at det er en liten spire som setter seg!! *håpe*

(tok en test i dag da.. klarer jo ikke vente.. den var ganske så negativ)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså......jeg hadde ikke ømme pupper.....faktisk så kjennte jeg meg ikke gravid med første mann!!!! graviditeten var en lek!!!...husker bare at jeg var veldig veldig trøtt de første mnd!!!!!!

håper du er gravid da!!!!!! lykke til

Skrevet

Hei du..

Jeg sitter i samme situasjon som deg, og får heller ikke noe særlig med svar, dessverre..

Jeg kan fortelle deg at første gangen jeg var gravid (mistet i uke 5) da fikk ejg veldig ømme bryster, som var steinharde, men ikke noen andre symtomer som jeg kan huske.. Andre gangen jeg var gravid (som ble ei nydelig jente født 16 februar 09) hadde jeg ikke ømme eller harde bryster i det hele tatt..

Denne gangen har jeg litt ømme, men ikke veldig merkbart, bryster, murringer som er litt annerledes enn mensmurring, stikninger i venstre side av magen, noe jeg mener at jeg hadde sist gang..

Jeg hadde siste mens 15 juli og testet i morges to veldig svake positiv streker hjemme på morgenurin, og en negativ test hos legen som ikke var morgenurin..

Siden du hadde mens 24 juli og EL ca den 4-6 er det litt tidlig å teste vil jeg tro.. Men jeg forstår at du er spent!! Er slik jeg også.. :P Men hvis du tester samme dag som forventet mens, så skal testen være ganske så sikkert, hvis du fulger instruksene.. ;)

Gleder meg til å høre resultatet!! Håper jeg var litt til hjelp..

Skrevet

Jeg hadde siste mens 15.07. Følte litt av det samme som du beskriver bare få dager etter EL og i flere dager. Hadde følelse av at mensen skulle komme med ubehag i både mage og rygg. Det varte i noen dager og ble så borte igjen. Jeg har IKM i morgen el torsdag. Testet neg. i går og skal prøve igjen i morgen. Er spent og håper at det vi merker kan være noe!Ei venninne fortalte at hun hadde lignende symtomer helt i begynnelsen! Vi får krysse fingre!

Lykke til!

Skrevet

Ååh så spennende!! Du må oppdatere når du har testet!!! Masse lykke til!!:) Håper på dine vegne den er positiv!!!

Skrevet

Takk!! Ja, du var til hjelp!:)

Jeg er nok litt i det tidligste laget med testinga ja, men er jo så spennende!!

Godt å høre at det er normalt å føle det slik, jeg håper bare inderlig det er fordi det er en liten spire som setter seg!

Skal du teste igjen i morgen tidlig? Krysser fingrene for deg for positiv test!!**

Skrevet

Jeg har bestandig murringer fra EL til IKM så det er jeg sluttet å se på et symptom. Men det kan jo være noe i ditt tilfelle da, krysser fingrene for det. Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde EL ca 3. aug og jeg tenker at jeg først skal teste til lørdag. (IKM mandag). Da jeg ble gravid forrige gang testen jeg positivt 2dg før IKM.

Jeg har også en del murringer. Har tidligere hatt murringer mellom EL og IKM uten å være gravid, men nå føler jeg at de er litt anderledes. Og (jeg inbiller meg hvertfall) at murringene er mer lik da jeg ble gravid sist.

håpe håpe......... Jeg temper også, og vurderer temp.resultatene til å kunne være en trifaskurve (men man kan jo ha trifaskurve uten å være gravid.)

Om du lurer på temping, se: www.pernille.info

Skrevet

Så spennende! Krysser fingrene for positive tester!!!

Lykke til!!!

Jeg er ganske ny i dette her, så temping vet jeg egentlig ikke hva er..hehe.. men jeg klikker meg inn å kikker litt:)

Og et spørsmål: Jeg føler smertene sitter mest i venstre side, er dette normalt?

Skrevet

Testet i stad, det var en svak strek i dag også, bare så vidt den syntes, men både jeg og gubben så den.. Blir gal jeg.. :)

Skrevet

Å det skjønner jeg godt!!

Men om streken er der innenfor tiden som står på pakka skal det jo ikke ha noe å si hvor sterk den er?! Så spennende!

Skrevet

Den kom opp etter bare noen minutter, og alt innenfor 10 minutter var visst godkjent.. Jeg har bare billige tester/strimler kjøpt på www.lavpris-tester.com, for de skulle visst være bra.. På denne sammenligningen ligger de høyest..

Vores teste sammenlignet med vores konkurrenters

(jo lavere mIU/ml jo bedre):

Lavpris-teste.dk, Chemtrue 20 mIU/ml hCG

Øvrige teste som kan kan købes på nettet i Danmark 25 mIU/ml hCG

Confirm 1-Step 25 mIU/ml hCG

One Step Be Sure 25 mIU/ml hCG

E.P.T. 40 mIU/ml hCG

Clearblue Easy 50 mIU/ml hCG

Answer 100 mIU/ml hCG

First Response 100 mIU/ml hCG

Precise 100 mIU/ml hCG

QTest 100 mIU/ml hCG

Så er litt i strid med meg selv om jeg skal bruke penger på å kjøpe en digital clearblue test..

Mensen har ikke dukket opp enda, og jeg forventet den jo egentlig mandag,,Pleier å være ganske så nøyaktig .. Hadde jo en ekstremt liten blødning (så vidt rosa) på søndag, så vet ikke hva jeg skal tro..

Skrevet

Nora-Pernille: Hvordan går det med deg? Spent vil jeg tro.. :)

Skrevet

Heihei

Med meg går det bra. Veldig spent ja.. mensensmertene vil ikke gi seg, så jeg håper og håper!!!

Deg da?? testet?

Skrevet

Testet hver dag fra mandag til i går... Alle viste en svak strek, som ble sterkere etter at tid gikk ut.. Fikk en test fra helsestatsjonen, og den var også svak positiv.. Og TR har ikke dukket opp enda, 6 dager på overtid, så jeg tror jeg kan være gravid! :) (litt forsiktig hurra! )

Det rareste er at jeg reagerte noe fryktelig på tyggegummi'en ekstra sweetmint, noe jeg aldri har gjort før.. :) et lite tegn det, tror jeg.. :)

Når har du IKM?

Skrevet

Har du testet igjen? Gravid??

Jeg har ikm på tirsdag. testet negativt i går, prøver en ny test i morgen tidlig..Smertene jeg har snakket om har avtatt.. merkelig.. Litt øm i brystene de siste dagene, noe jeg alltid blir før tr... Håper på positiv i morgen tidlig!!!!!

Skrevet

Er skikkelig spent på dine vegne jeg.. :) Håper du er gravid altså! Må oppdatere når du har testet altså!

Jeg testet igjen i dag morres, og den var sterkere positiv enn de andre jeg har tatt.. Men jeg klarer liksom ikke helt å juble før jeg har fått det bekreftet av en lege eller noe.. Jeg er ikke så flink til å tyde streker, og er redd for at jeg innbiller meg at streken er der.. Vurderer å kjøpe en CB digital, for å se hva den sier.. Det er det klart svar, gravid eller ikke gravid, slipper å tyde streker,,. :) er nå 7 dager over ikm.. Ingen symptomer som ømme bryster, eller mensmurringer lenger..

Skrevet

Åå Gratulerer! Du må jo være gravid da!! Så gøy!!:)

Jeg har ikm i morgen, testet negativt igjen i dag morges, så jeg har ikke så mye håp igjen om at det går denne pp. :/

Skrevet

Har litt veldig lyst til å juble høyt, men tør ikke riktig enda.. Skal ta en tur ned på apoteket etterpå å kjøpe en CB digital, så får jeg se det for sikkert.. :)

Jeg testet negativt dagen før ikm, så hvis jeg er gravid, og da kan du og være det.. Hvis tr ikke kommer da..

Skrevet

Hvordan har det gått med deg Nora-Pernille?

Nå er jeg nysgjerrig altså.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...