Mor Løvehjerte Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Dramatisk overskrift, I know! Men tror vi har blitt for gamle til å henge her inne, siden vesla fylte 1 år i dag. Dette føles nesten som å begynne på ungdomsskolen, der alle erså store, og vi er så små... skummelt! Så takk for et hyggelig år. Gleder meg til å se dere inne på Småtroll 1-2. = )
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Whaaat? Du skulle jo ikke forlate oss enda, det loooovte du joooo! hehe neida, men fra spøk til side så får du ha lykke til på det kjipe 1-2 års forumet, kanskje du kan skape litt mer liv og røre der inne;)?
Gjest Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Gratulerer med 1-årsdag i huset! Enda vell 4 mnd til jeg kommer etter inn på småtroll 1-2, du får prøve å få opp stemning der i mens, syns det virker kjedelig innpå der Du blir vell fortsatt å se inne på flaskemelk avogtil ? - der du kan øse ut av din kunnskap til alle oss andre
Cupcake! Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Go tur Vi kommer etter i slutten av september. Håper det ikke er så ille der inne som de over sier.. Men syns å huske at jeg syns hele dib var rart og kjedelig når jeg først flytta over fra bim. Så det er kanskje bare en vanesak..
Gjest Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Det er nok litt mindre action inne på småtroll 1-2 år.
Frøken Freken Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Grattis med dagen! Du har skrevet mange flotte og oppegående kommentarer, jeg har satt pris på deg!
Mor Løvehjerte Skrevet 11. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2009 Takk til dere alle sammen! Uæææææææææ, jeg vil ikke! Kan man ikke bare bli her inne da? Søren, så små babyer dere har! Kan dere ikke fore dem med litt protein-shake, så de vokser kjempefort og bli med over i det derre kjedelig-forumet (som garantert er helt fint nok)??!!
Mor Løvehjerte Skrevet 11. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2009 Pffffffff!!!!!!!!!!!! Hvis du hører en irriterende lyd i musehuset ditt i natt, så er det muligens jeg som står og gnikker på soveromsvinduet ditt med isopor... sammen med den voksne babyen min. Mohahaha! = P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå