Gå til innhold

Hvorfor er cottage cheese så fantastisk bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er også gått blandet med oppskjært paprika, selleri og rødløk med salt og pepper på.

Anonymous poster hash: f6e30...059
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så masse spennende. Må prøves ut alt sammen ^_^

Skrevet

Er jeg den eneste som syns det vokser i munn? Prøvd å spise det mange ganger, men konsistensen er jo helt jævelig? Kanskje piske den er tingen? Det minner for mye om sur og gammel melk i konsistensen til at jeg klarer å få det ned..😁

Anonymous poster hash: 64e35...858

Skrevet

Er jeg den eneste som syns det vokser i munn? Prøvd å spise det mange ganger, men konsistensen er jo helt jævelig? Kanskje piske den er tingen? Det minner for mye om sur og gammel melk i konsistensen til at jeg klarer å få det ned..Anonymous poster hash: 64e35...858

Enig, synes det knirker og gnisser i tenna når jeg prøver det. Helt heslig.

Anonymous poster hash: d39d1...2cd

Skrevet

Cottage cheese med biter av banan og goji bær, 1 sp bringerbærsyltetøy og litt kanel suuupert godt! men dropper kanelen nå som jg er gravid... Noen har nektariner også oppi.

Du er visst veldig glad i å nekroe du

Anonymous poster hash: 2b404...d46

Skrevet (endret)

Cottage cheese med biter av banan og goji bær, 1 sp bringerbærsyltetøy og litt kanel suuupert godt! men dropper kanelen nå som jg er gravid... Noen har nektariner også oppi.

Du er visst veldig glad i å nekroe du

Anonymous poster hash: 2b404...d46

Er ikke helt sikker på hva du mener, men betyr det at når jeg skriver på gammle tråder så kommer det opp på listen eller noe? Er inne her å leser om babien i magen som jeg gleder meg sykt til pluss svarer på emner.  :P (ikke med vilje de er gammle.) Visste ikke det var å nekroe og hvis det er plagsomt skal jeg slutte med det.

Endret av MayPandora
Skrevet (endret)

Er jeg den eneste som syns det vokser i munn? Prøvd å spise det mange ganger, men konsistensen er jo helt jævelig? Kanskje piske den er tingen? Det minner for mye om sur og gammel melk i konsistensen til at jeg klarer å få det ned..Anonymous poster hash: 64e35...858

Enig, synes det knirker og gnisser i tenna når jeg prøver det. Helt heslig.

Anonymous poster hash: d39d1...2cd

Var sånn første gangen jeg smakte det også. Men har lest man må bare forsette å prøve smake det siden det tar tid for kroppen å venne seg til nye smaker. Og når du har først blitt vandt til smaken smaker det plutselig godt og du vil ha det hele tida. Måtte f.eks smake oliven minst 100 ganger før jeg likte det. Er verdt det når det er sunt.

Endret av MayPandora

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...