Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Har fått inntrykk av at alle disse spreke, sunne og slanke folkene spiser dette minst en gang for dagen. Hvorfor det? Er det så magert? Eller er det sunt? Hmmm...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Inneholder mye proteiner og metter bra, sundt og anvennelig.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Hmm.. kanskje det er verdt å prøve? Smaker det godt eller? Har tenkt at endten så er det som rømme eller så er det som yoghurt. Hva kan man bruke det til? Frokost kankje med gryn i? Og kan jeg spise det når jeg er gravid? Er jo cheese... =)
babygullz <3 vilde Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Masse proteiner, lite karbohydrater, og lite kalorier! Smaker himmelsk sammen med syltetøy( bruk heistad lavkalori eller nora uten tilsatt sukker for å spare kaloriene) , eller smaksette med fun light;) litt banan, noen hakkede nøtter( jeg bruker paranøtter og noen gang solsikkefrø) dryss over kanel, smaker som riskrem/ostekake...bare 1000 ganger bedre =)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Fordi det er fantastisk godt med cottage cheese på ristet loff + salt eller bare ren cottage cheese av boksen med salt.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Åe? Herlighet! Var bra jeg spurte da! Noen flere gode Cottage cheese serverings tips? =) Må prøves I DAG! Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Med SALT og/eller Fun light? WHAT?! Lurer virkelig på hvordan denne cheesen smaker! HI
babygullz <3 vilde Skrevet 11. august 2009 #8 Skrevet 11. august 2009 salt ELLER fun light;) ikke de to sammen..fysj..hehhe
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 11. august 2009 #9 Skrevet 11. august 2009 Lag deg havregrøt og ha det i en skål med cottage cheese oppå og masse blåbær syltetøy. Det er såååå godt!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #10 Skrevet 11. august 2009 Om du kan spise cottage cheese når du er gravid?? Nei, ærlig talt - det er dødsfarlig. Barnet kan få cottage cheese i stedet for hår. Herregud, for et spørsmål.......
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #11 Skrevet 11. august 2009 Eller boisenbær i stede for blåbær... Nam, nam! Nesten dessert. Har det i salaten også, jeg..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #12 Skrevet 11. august 2009 Hvis den ikke er pateurisert, kan hun jo ikke spise den. Det er jo bare til å sjekke. 16:01 Du bør nok tenke deg om litt.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #13 Skrevet 11. august 2009 Har du hørt om veldig mange listeriautbrudd i cottage cheese noen gang? Og har du noen gang sjekket om kanskje ikke melk som brukes i cottage cheese blir pasteurisert? Kunnskap er makt... Og noen forblir maktløse...
petite fleur Skrevet 11. august 2009 #14 Skrevet 11. august 2009 CC har en veldig nøytral smak (smaker ikke som rømme eller yoghurt), derfor kan du tilsette både salte eller søte matvarer :-) Man kan også bruke det i kaker, lasagne mm. Lurt å bruke håndmixer på den først for å jevne ut klumpene.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #15 Skrevet 11. august 2009 er cottage cheese og rørt hjemmelaget blåbærsylte godt? jeg har så mye blåbærsylte i frysern:)
Ladycaliente Skrevet 11. august 2009 #17 Skrevet 11. august 2009 Syntes cottage cheese er best på en skive med smør..Evnt litt salt på..NAMMMMM. Er også godt med syltetøy enten på brødskiva eller bare mævle den fra boksen. Men spiser ikke det pga at det er sunt selv om det selvfølgelig er et pluss:)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 11. august 2009 #18 Skrevet 11. august 2009 Godfrokosten min: Naturell yoghurt Cottage Cheese Bær av ett eller annet slag med litt fruktose Linfrø Sesamfrø Solsikkekjerner
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #19 Skrevet 11. august 2009 Men, det er jo svinedyrt om man skal spise 1 boks om dagen. Koster jo over 20 kr begeret. Det er glatt 600 kr i mnd.
MayPandora Skrevet 4. august 2014 #20 Skrevet 4. august 2014 (endret) Cottage cheese med biter av banan og goji bær, 1 sp bringerbærsyltetøy og litt kanel suuupert godt! men dropper kanelen nå som jg er gravid... Noen har nektariner også oppi. Endret 4. august 2014 av MayPandora
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 4. august 2014 #21 Skrevet 4. august 2014 Cottage cheese med eplebiter og kanel er veldig godt!! Og supert hvis du er søtsugen, men vil ha noe sunt
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #22 Skrevet 4. august 2014 Min frokost pleier å bestå av en halv boks cottage cheese, en spiseskje nora hjemmelaget bringebærsyltetøy (den fryste) så noen valnøtter og mandler. Smaker kjempegodt, er fullt av proteiner og bra fett og holder meg mett lenge. Sport + knekkebrød med cottage cheese og litt bringebærsyltetøy (eller også gjerne nyplukkede bringebær) smaker også veldig godt. Anonymous poster hash: 360ed...724
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #24 Skrevet 4. august 2014 er cottage cheese og rørt hjemmelaget blåbærsylte godt? jeg har så mye blåbærsylte i frysern:) Ja! Jeg spiser en skål med mager cottage cheese (den er faktisk BEDRE og føles fetere/saftigere enn den vanlige) med hjemmelaget syltetøy (og valnøtter) hver kveld. Føles skikkelig som en usunn dessert, men så er det SUNT :-) Anonymous poster hash: 936c0...199
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #25 Skrevet 4. august 2014 Pisker med gaffel cc + egg + vann + saltpepper og noe sterkt krydder + vårløk/purre/løk. Stek som omelett, metter lenge Anonymous poster hash: d734b...77c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå