rødt&blått Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Er det noen som vet hvor lang tid det tar fra EL til det fester seg og man får festeblødningen...?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Hvis egget e befrukta så fester det seg alt fra 4-10 dager etter el..."normalen" e 6-8 dager.. så hvis du tenke ca ei ukes tid så e det sånn noelunde riktig. Men det e ikkje mange som får festeblødning, så det e ikkje noe å gå å vente på.
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Men nr 1 fikk jeg det 8 dager etter el (testet med el test). Med nr 2 ingen blødning.
rødt&blått Skrevet 11. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2009 Takk for svar! Jeg har hatt festeblødningen, men tenkte å regne ut hvor mange dager etter dette ejg kan teste.. men det blir kanskje feil det og? Er det fra egget er befruktet at det skilles ut hcg eller etter at det fester seg? Må nesten sitte på fingra for å ikke teste for tidlig, er såå spent.. Hadde festeblødning med nr.1 også, men husker liksom ikke helt hvordan alt var! Prøver så godt jeg kan å ikke teste før til helgen.. om ikke tr har kommet til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå