Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Har et helt drøss med babyklær som jeg må kvitte meg med... Noen som vet om jeg kan levere det et sted hvor det er bruk for det? tar kirkens bymisjon eller noe imot klær kanskje?
Meg og knoll&tott Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Hør med haukeland, hvis du har babytøy. De trenger alltid til prematuravdelingen fex. Og så kan du ringe kirkens b.m. Ellers blir det nok fretex, uff og bruktbutikker. Evt kan du ha loppemarked:)
just_c Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 jeghar laget tre poser med barnetøy nå som jeg skal levere i en uff boks...lfinnes mange uff konteinere rundt om kring.. evt kan du sette lapp på helsestasjonen eller gi beskjed til helsesøster at du har tøy du ønsker at de som har brukt for det skal få... de vet nok sikkert kanskej om noen eller hvor du skal henvende deg..
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Takk for svar=) Kanskje jeg skal høre med kirkens bymisjon, har lyst at klærne skal gis bort til noen som virkelig har bruk for dem og som kanskje ikke har råd til å kjøpe klær selv...
Gjest Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Vet at krisesenteret tar i mot og. Det er bare til å sende en mail... =)
erteposen + 4 Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Kirkens bymisjon kan ta i mot. Det enkleste er å gå gjennom de åpne barnehagene, spesielt de som har bjørnehiet og home start kontakt. Du kan bare ringe til bymisjonen. Jeg har levert via åpen barnehage, men det er ikke organisert. Uff, fretex osv. tar jo alltid i mot, og har faste opplegg der de leverer ut gratis til de som virkelig trenger det. Jeg har levert til både krisesenter og flyktnngmottak fordi jeg kjenner folk som jobber der, og en vintert samlet jeg inn ulltøy fra venner og kjente. Det er bare å ringe om du har noe i nærheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå