Gå til innhold

Barnevakt i Kristiandsand lørdag 10.10.09

Anbefalte innlegg

Vi skal i bryllup lørdag 10.10.09 og jeg vil ikke reise fra vesla som da er 5 mndr gammel. Jeg søker derfor barnevakt som kan passe henne på hotell caledonien (festen er et annet sted) under middag og fest. Ca 18 - 0100. Du må ha erfaring med barn, helst ha barn selv :-)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det er mange hoteller som har barnevakter som du kan bruke. Det koster vel 100 kroner timen eller noe tror jeg, husker ikke helt. Litt forskjellig sikkert også. På hotel Ernst som ligger 2 kvartal unna så har de hvertfall det. Du kan jo ringe å høre om de har dette og om de eventuelt har en voksen person som du kan føle deg konfortabel med? Er selskapet også på caledonien? Da har du jo mulighet til å gå å sjekke innimellom at alt går bra. Lykke til:)

• 1 måned senere...

Dette har vel ikke noe med hvor mye man kan tjene på å passe ett lite barn....? Har selv jobbet på Ernst på Service avd. og har vært barnevakt for foreldre som trenger å ha tid alene ute, og det funker bra. Hoteller ansetter folk de kan stole på, som i tilfeller som dette. Jeg fikk ikke betalt, og ikke var det intensjonen for det heller.

Hotellet har sikkert noen ansatte som kan stille opp for dere ;o)

Tryggere også.

Lykke til ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...