ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg sover så utrolig dårlig for tiden.. Trodde man ble trøtt av å være gravid jeg.. Ligger og vrir meg hele natten :s Flere her som bare har murringer i småperioder? Det er vel ikke sånn at det er et dårlig tegn hvis man ikke har murringer hele tiden?? Huff, blir så redd for at det ikke er som det skal der nede..... Kan gå flere timer før jeg kjenner at det murrer.....
Snart2barnsmamma :o) Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jeg sover også veldig dårlig om natta. Har i tillegg influensa nå, så jeg var akkurat hos legen. Fikk faktisk sovetabletter som jeg kunne bruke. Blir jo helt tullete av å ikke sove ;o) Jeg har ikke noe særlig med murringer. Håper også at alt er som det skal være. Klarer ikke helt å slappe av før etter UL.
Gjest Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Sover også kjempe dårlig om natta, og er aldri skikkelig uthvilt når jeg våkner Ligger lenge våken før jeg sovner. Kan gå flere timer mellom murringer her også, men det er bedre det enn å våkne pga murringene på natta (som jeg gjorde i natt). Noen ganger så kjenner jeg det ofte og lenge, andre ganger så er det bare så vidt jeg merker at det murrer. Men det er helt sikkert normalt.
:) Glad 83 Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Jeg sover også dårlig.. Eller.. Sover kanskje greit nok når jeg først sovner, men ligger og vrir meg i evigheter før jeg sovner. Slitsomt. Tror jeg tenker litt mye jeg. Klarer lissom ikke å stole på at det går bra denne gangen. Prøver veldig hardt på å ikke tenke så mye, men SÅÅÅÅÅ vanskelig.. Håper det ordner seg for oss alle..
Pirkeanonym Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Jeg er superkvalm om natten, så jeg sover ikke
Nikki 75 Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Jeg sover også dårlig, mest på grunn av uro i kroppen. Blir liggende å gruble lenge før jeg sovner. Og så våkner jeg fordi jeg må på do, og blir liggende og tenke igjen... Ikke nødvendigvis dumme tanker, bare mange tanker på en gang som spinner rundt i hodet hele tiden. Må nok lære meg en meditasjonsteknikk for å tømme hodet...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Jeg også sover dårlig og har gjort det en stund.. Bruker lang tid på å sovne om kvelden, samme hvor trøtt jeg er noen ganger.. Og så våkner jeg så og si hver eneste natt fordi jeg må tisse..og bruker noen ganger lang tid på å sovne igjen etterpå.. Ligger ikke å tenker mye eller noe..tror bare kroppen er litt urolig, muligens fordi det skjer mye med den for tiden..
Gjest Skrevet 11. august 2009 #8 Skrevet 11. august 2009 Jeg sover også dårlig men mye fordi jeg må opp på do å tisse nesten hele tiden men regner med det blir bedre når jeg nærmer meg uke 12 :-) Jeg drømmer også mye mer nå enn det jeg gjorde før og det gjør at jeg våkner og er mer urolig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå