Calexico Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Har egentlig satt prøvinga på pause nå i sommer, ikke spist sunt, drukket og røyket. Har passet på å ikke ha sex rundt EL uten kondom. Var litt kvalm forrige uke, tenkte ikke noe videre over det før jeg begynte å få halsbrann.. Testet i dag tidlig, den var positiv. Gravid streken var litt svakere enn den andre, men godt synlig. Merker at jeg er livredd. Har vært gravid to ganger tidligere i år, måtte avslutte svangerskapet pga misdannelser i uke 12 og hadde en SA i uke 5-6 forrige gang. Hadde ikke tenkt til å bli gravid før jeg fikk svar på blodprøver. Drar til syden imorgen, er det noe jeg bør være obs på? Hvis jeg er gravid. Burde jeg ringe fastlege å si at jeg kanskje er gravid igjen? Mye virrvarr i hodet..
Lotta2010x2012 Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Du er nok helt klart gravid! Hadde ringt og spurt om det er noe du bør tenke på mens du er der borte. Men selv om du har drukket og sånn, tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for. Skulle du være så uheldig at det er noe galt med fostret nok en gang, så tror jeg ikke det har noe med drikkingen å gjøre. Hvor mange babyer har ikke blitt til på fest? Prøv å slappe av, nå er du jo gvavid igjen, og det er jo lite å gjøre med det nå. Kryss fingrene for at du er heldigere denne gangen, og slapp av og nyt ferien:) Men skjønner du er nervøs, for det må være utrolig tungt det du har gjennom gått. Men det må jo ikke gå galt en gang til, ikke sant?! =) Gratulerer forresten;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå