Gå til innhold

Hvor sterk er psyken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så spent, fremdeles ingen TR, siste TR begynte søndag 12/7, så 4 uker + 2 dager siden.

Jeg har vært kvalm, trøtt og svimmel i litt over en uke nå (og vanvittig lyst på alt med kanel på og i), men har tatt tester hver dag siden fredag, og alle er negative.

Spørsmålet er jo om jeg greier å tenke meg kvalm så lenge, eller om jeg kan forvente en positiv test snart..!

Noen med erfaring på sterk psyke? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....eg tror alle her inne har vært med på det å kjenne kraftige, fysiske symptomer på kroppen...også var det ingenting likevel.....

Men det betyr jo ikkje at du har feil!!! :) Får bare vente og se og fortsette å teste om ikkje tanta dukker opp.

Skrevet

Ja, regner jo egentlig med at jeg greier å "psyke" meg til ganske kraftige symtomer...

Vi håper hvertfall fremdeles! :) Har vanligvis lang syklus 30-31 dager, så kan fremdeles være håp... Tihii!

Skrevet

Eg krysse fingrene eg :D

Skrevet

Jeg hadde utrolig nok TO pp'er hvor jeg rett før mensen kom ikke kunne fordra lukta av smelta/stekt ost! Holdt på å brekke meg hver gang, og syntes det lukta sånn nesten over alt. Men tantekjerringa kom hu..

Jeg krysser fingra for at du faktisk ikke innbiller deg men har bolle i ovnen :)

Skrevet

Svaret er:

GRUSOMT STERK!

Nå er TR kommet, og jeg er så absolutt ikke blitt gravid denne pp'en! :(

Men det går fint, skal ikke klage! Har akkurat begynt! Og mannen min var egentlig ganske fornøyd men en iherdig prøvemåned til! ;)

Nå tror jeg jeg tar meg en velfortjent (?) ferie herfra en ukes tid. Hvis jeg greier...

Lykke til alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...