Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg er så innmari lei av å ha dårlig råd bestandig, aldri ha råd til ferieturer for familien, kjøpe klær når man trenger.. Ønsker meg å flytte, og trenger større bil osv.. Så derfor spør jeg dere som "ser" eller spår ved hjelp av pendel.. Kommer jeg noengang til å vinne storgevinst i lotto, vikinglotto, extra eller joker? I såfall når kan det skje? Eller kommer jeg til å måtte telle på kronene i mange år fremover? Jeg er født den 18.11.75
Gjest Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Hehe..Sånt kan vi ikke spå om vet du.,hehe...Nærmeste du kan spørre om,er hvordan din økonomi kommer til å bli framover----Prøv det du.. Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Jammen, det hadde jo vært kjekt å vite.. hehe Ser du noe angående min økonomi fremover da? Har så tunge dager om dagen, så et viktigere spørsmål er vel om det snart vil se lysere ut. Ha mange plager om dagen både med helsa og psykisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå