Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barn fra før som vi nattavvente, men husker ærligtalt ikke stort.

Når dere nattavvenner, er det da fra de legger seg om kvelden til neste morgen! Eksempel fra 19 til 07.

Eller er det fra dere legger dere til neste morgen? Eksempel 24 til 07.

Vil gjerne høre hvordan dere gjør det og hva dere regner som natta!

Tusen takk;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tok det litt gradvis. De to første nettene var det fra vi la oss. Det gjorde han spiste bedre dagen etter. Så innførte vi fra hans leggetid. Skulle ønske jeg kunne komme med en suksesshistorie, men gutten min våkner 100 ganger om natta nå. Sjette natta i natt. :(

Skrevet

Noen med suksesshistorier??? *Dytter*

Skrevet

Morsmelk eller mme? Min "suksesshistorie" har jeg beskrevet et sted på Flaskeforumet, men det var i mars eller noe, så du får lete litt hvis du er nysgjerrig.

Skrevet

Leste det, tusen takk!

Lille får mm. Hun vil egentlig ikke ha på natta engang. Våkner tar ett par "sup" og vil ikke mer. Tror vi fint kunne tilbydt vann i stede.

Tingen er at hun våkner ca 1 time etter at hun har sovnet. Da ammes hun masse. Vil ikke ammes til grøtmåltidet som er kveldsmat. Mulig jeg må fremskynde grøten slik at jeg får ammet før hun sovner. Da bør jeg fint kunne tilby vann ved neste oppvåkning rundt midnatt, eventuelt da gi mme på flaske og trappe ned mengden slik du gjorde.

Tenker jeg skal starte med framskyving av grøtmåltid i kveld og ta det derfra.

Igjen, tusen takk for svar.

Skrevet

Bare hyggelig! :) Ja, det er typisk det at de ikke vil ha melk rett etter grøten. Vi måtte vente opptil en time før hun fikk en flaske mme før hun la seg. Vi pleide å begynne med grøten i halv seks-tida, og så fikk hun mme fra halv sju. tenkte vel som deg at det var viktig å tanke opp før hun la seg. Så kjørte vi på med reduserte drømmemåltider ved midnatt, til hun var avvent (som beskrevet i linken). Orket ikke skrik og "sulteforing". Lykke til! = )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...