rødt&blått Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 .. på ikm! Har en særdeles upålitelig syklys, men hadde noe jeg tror er festeblødning de første dagene i august.. Nå har jeg oppblåst mage (hadde sist sv.skap) og kjennes annerledes ut nederst i magen.... Puppene stikker innimellom, noe jeg syns er litt i tidligste laget dersom det kommer av at jeg faktisk er gravid! Er 1.pp og tror igrunnen ikke det skal være så lett å bli gravid, men enten er jeg det eller så må dette være innbilt svangerskap!!! Tenkte å teste til helgen, men den virker så fjææærn akkurat nå!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 heihei:-) jeg også venter på ikm som skal være på søndag.huff ja det er lenge å vente:-( er i 3 pp og har de samme symp.som deg,men som du skriver tror heller ikke jeg at jeg er gravid.hadde masse symp i forrige pp,men TR kom den:-( verre når du har upålitelig syklus da,men håper og krysser fingrene for deg om at du hadde festeblødning:-) vi får bare holde ut til helgen begge to,uansett om det er nesten selvpining:-) ønsker deg lykke til med testingen:-)
rødt&blått Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 åå, så morro at du også venter på helgetesting!! Har du forresten hetetokter? Jeg er så inmari varm, enda jeg vanligvis er en frysepinn! Skikkelig hetetokter.. Hadde det sist svangerskap, men ikke før lengre ut i graviditeten. Er redd dagene frem mot helgen kommer til å gå fryktelig sakte, men ønsker deg masse lykke til mot positiv test!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå