Håper en liten i 2010 Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Jeg skulle hatt mensen 3 august men den er forsatt ikke kommet. Testene er negative og jeg skjønner ingenting. Kan testene ta feil eller er det helt øve? Syns dere at jeg skulle tatt turen til legen. Håper på at noen kan komme med noen råd og litt hjelp. Forstår ingenting jeg. Har vært på overtid før men ikke så lenge.....
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 oj, det var lenge siden.får du ikke positiv test eller TR anbefaler jeg deg å teste hos legen:-) det har iallefall jeg gjort om mensen ikke har kommet:-) uansett,lykke til,jeg krysser fingrene på at det er en liten spire der inne:-)
rødt&blått Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Dersom du er gravid (OG DET HÅPER VI JO PÅ!), så kan det jo være at du er en av de som ikke har eggløsning midt i syklus! Kanskje du har eggløsning rett før mens, slik at du må vente med å teste til det har gått enda en uke? Jeg er redd du ikke får legetime ene og alene fordi du har gått 1 uke over tida altså.. og litt kjipt å bruke penger på en legetime om du får det samme svaret som du får her; vent å se! Om legen tar blodprøve, så tar jo det uansett noen dager før den er analysert, og enda noen dager før legen får opplyst om resultatet.. Ønsker deg uansett lykke til med ikm!
Håper en liten i 2010 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2009 Tusen takk for svar. Jeg har hørt at det er noen som ikke får positivt svar før 14 dager etter IKM. Men jeg har ingen symtomer eller noe så jeg tror egentlig ikke at det gikk denne pp men det er vel ikke over før mensen kommer. Er det ikke det vi sier
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Heilt rett!! Hehe...bare mensen som stoppe håpet vårt Det e ikkje riktig det at en kan ha eggløsning rett før mens. Den komme alltid et par uker før mensen. Eller rettere sagt..mensen e jo en følge av eggløsning..og blir ikkje egget befrukta/fester seg, sååå kommer mensen. Men kan være eggløsning blei litt utsatt, at den kom litt seinere enn den pleier, og då vil det jo naturligvis bli litt lengre enn beregna ikm før en teste positivt om en blir gravid ..også e det mange som tester positivt relativt seint...mange og mange...virke ut som mange her inne jaffal ..så....e bare å vente og se dette her! Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå