Gå til innhold

Er det noen som vet?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mistet (SA?) 9.mai i år og var inne til utskraping (var ca 12 uker på vei). Fikk mens etter seks uker. Jeg har alltid hatt regelmessig mens, på dagen. Men etter utskrapning har jeg hatt mellombødning (mye mindre enn mens, og helt brunfarget), noe jeg aldri har opplevd før. Ca mitt i mellom mensperiodene. Flere som har opplevd det? Er det normalt?

Jeg har vært gravid tre ganger, men har dessverre "bare" fått to barn. Alle gangene har spiren sittet på første forsøk :) Nå er jeg da inne i min andre PP, og har blødning, denne gangen som sist... Jeg er egentlig litt bekymret for at det er noe galt... Kan jeg ha blitt gravid og mistet med en gang? Er det derfor jeg blør utenom mens? Eller er det vanlig at syklus blir litt "fucked up" etter å ha mistet? (Mens kommer som før, med samme intervall)

Fortsetter under...

Hei

Har akkurat samme erfaring som deg.

Mistet i MA i uke 11+6 i feb. Fosteret døde mest sansynlig mellom uke 9 og 10. Hadde utskrapning. Fikk mens etter ca 4 uker og tenkte at "ok, nå er kroppen igang igjen" Fikk også mellomblødninger nesten hele den mnd. Fikk også¨veeeldig ustabile sykluser som varierte mellom 26 til 36 dager. Hadde før det superstabile sykluser på 28 dager.

Det er veldig vanlig at kroppen trenger noen mnd til å komme tilbake i vanlige sykluser. Så vil nok tro at alt er bra.

Lykke til.... Du blir nok gravid igjen snart.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...