Molait Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Gitt man ikke er überkvalm da. Kan ikke tenke meg verre tid å ha lyst på å få meg enn når man har vann i munn og har retning mot skåla. Jeg har heldigvis sluppet unna kvalme i alle mine svangerskap (bortsett fra i dag) Meeen har vært syk (hals og snørr) så da er man heller ikke helt der. Sist kjente jeg bra økt lyst, denne gangen frister det så lite. Har som sagt vært syk meste av svangerskapet (bare 5+4) men likevel. Flere som har hatt dalene (les ikkeeksisterende) sexlyst på begynnelsen for så å ta seg opp kraftig? Isåfall når skjedde dette med dere? Synes nesten synd på gubben vett. Humpe som en gal rundt el, så en liten pause fordi man rett og slett blir smålei humpinga;) for så å bare "nei nå ble døra steng, nå har jeg fått det jeg trengte"
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Diskuterte nettopp dette med kjæresten min i kveld... Han syns så synd på seg selv fordi jeg har mista helt lysta, orker bare ikke tanken engang. Føler meg så absolutt ikke sexy om dagen! Fra å jobbe i klesbutikk og hatt bare nye klær, og sminke seg hver dag, alltid sett bra ut på håret osv til å bare bruke mascara, ha håret i strikk og gå i hettegensere og joggebukser.. Lagt på meg noen kilo har jeg også, og det syns godt siden jeg ikke er lita fra før av, snart får jeg vel ikke på meg noen av buksene jeg har! Jeg driter egentlig i hvordan jeg ser ut nå, er så daff og trøtt om dagen atte.., og det går jo ikke ann å ha sex når man føler seg så ræva!
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Hadde det forøverig akkurat sånn når jeg gikk med datteren min også, hadde sex et par ganger i begynnelsen, så ble hele lysta borte og det ble null sex resten av svangerskapet....
Gjest Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Jeg har heller ikke lyst på sex, det byr meg rett og slett i mot.. Vet ikke hvorfor men..
Tantrum Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Alt som skjer FØR kl 19.00 på kvelden, er stas Jeg blir kvalm og uggen på kvelden, såså lenge aktiviteten blir tilbudt før den tid, er jeg med. Føler meg oxo litt usexy, men kjæresten er FLINK til å prate med meg og si hva han tenker og føler. Puppene er dr*****t-ømme, så han holder seg unna... Jeg merker derimot at jeg: - Bruker lengre tid på å tenne enn før jeg ble gravid - At jeg kommer kraftigere - At jeg føler meg smålubben og blubbete (sitter i hodet) - Men jeg føler meg som "kvinne".... "se, jeg kan lage barn og er STOLT" Er bare 7 uker på vei, muoigens 11, men dette får vi svar på kl 13.00 idag.... *Spent*
Gjest Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Er mer synd på meg enn sambo, fordi jeg har lyst hele tida Trodde man liksom mistet lysten når man hadde fått "det man ville", men sånn er det ikke her i gården, føler meg som en nymfoman og har vært sånn de 11-12 ukene siden jeg ble gravid
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 SEX?????? Hva er det for noe?? Med nr 1 ville jeg heeele tiden, men nr to ikke i det hele tatt omtrent. Denne gangen blir jeg dårlig bare jeg tenker på det. Men kommer seg nok bare jeg er over 12 ukers kneika. Men hittil??? Ikke tale om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå